vinduer |
Post Reply |
Author | |
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 mars 2009 at 15:54 |
hei, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i transparente plastplater til vindus glass???
|
|
Jonas
Veteran Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis du tenker på sånn folie aktig gjennomsiktig sak (Slags gjennomsiktig ark som er ganske stiv) så tror jeg at jeg har litt liggende du kan få.
|
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg bruker ofte å klippe ut fra plastinnpakninger som er rundt endel produkter. Ellers har jeg brukt CD og kassett-cover og eventuelt annet lignende jeg måtte ha liggende. Skal det være "riktig" vindusglass bruker jeg mikroskop dekkglass, kjøpt på Clas Ohlson.
|
|
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
ok, på årets prosjet er det veldig mange vinduer. Men jeg kan sjekke ut det på Clas Ohlson
|
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
24-479, 100 stk. pakke for 29,- |
|
kokken
Post Options
Thanks(0)
|
da har jeg sjekket og det produktet er utgått
|
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
evergreen har noen sånne plater
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
Bjørn R Larsen
Post Options
Thanks(0)
|
Javel? http://www.clasohlson.no/Siteseeker/Search_o.aspx?q=dekkglass |
|
SverreNN
Medlem i MJF Joined: 23 februar 2009 Location: Bergen Status: Offline Points: 205 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg ville brukt sånn plastik som er i vinduet på brev.
|
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
AT
Medlem i MJF Joined: 21 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tenker du på styrenplast -byggesettplast?
Prøv dei som selger Evergreen styrenplast.
Evergreen har "vindu"-plast i sitt sortiment.
|
|
AT
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Dersom det ikke er snakk om svært store vinduer, går det jo an å benytte overhead foil"er også.
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
kokken
Post Options
Thanks(0)
|
det er snakk om en god del vinduer, har ikke antallet nå men er nesten en hel vegg med bare vinduer osv
|
|
Arne Syverstad
Viderekommen Joined: 08 mars 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |