SBB RBe 4/4 i modell |
Post Reply ![]() |
Author | |
Pelle ![]() Nettgruppen ![]() ![]() Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 mars 2009 at 19:07 |
Lima hadde en modell av SBB RBe 4/4 med et bedrøvelig drivverk, men jeg mener å huske at Roco hadde et drivverk som passet til dette. Noen som vet hvem som har hatt denne modlelen elller tilsvarende drivverk?
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
![]() |
|
Pelle ![]() Nettgruppen ![]() ![]() Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er noen bilder for ordens skyld...
![]() |
|
|
|
![]() |
|
SveinR ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Hav er det nå du skal bygge??
![]() |
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
![]() |
|
ben ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 139 |
Hei,
kanskje ikke direkte svar på det du spør om, men SB modellbau har en erstatningsmotor til salgs til bruk for Lima sin RBe 4/4.
Lima har to motorversjoner på denne modellen. Den ene er med motor plassert integrert i den ene boogien. Den andre er en midtstilt motor med drivakser til begge boogier.
Jeg TROR det er den siste typen SB Modellbau tilbyr en erstatning for. Og når jeg tenker meg om TROR jeg forresten at jeg har en slik erstatningsmotor liggende en plass på roterommet mitt.
Mvh
Ben-Sigvald
|
|
Ben-Sigvald
SBB H0 og H0e DCC PC-styrt med Windigipet |
|
![]() |
|
Har en grønn 2-vogners på gang... Likte ikke helt drivverket på Limas boggier så jeg håper det finnes alternativer der ute... |
|
|
|
![]() |
|
Så at HAG også har en modell av denne. Kanskje bedre drivverk på denne? Jeg har ikke katalognr. eller info om dette settet finnes lenger.
|
|
|
|
![]() |
|
Denne gangen har jeg ikke bygget alt selv, men skal finne et understell som passer til disse... ![]() Pantografer er nylig anskaffet fra Entec, og dekaler er under produksjon. |
|
|
|
![]() |
|
Snikkaren ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Vil det si ett BM68-sett til Ofotbanen? BM68.23 og BFS 68.89... Kikka litt på www.jernbane.net.
|
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |