rc 1035 sj ombygning |
Post Reply |
Author | |
Jonas
Veteran Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 mars 2009 at 02:29 |
Gamle lima modeller er noe herk.
Her er da min første "ombygning" på et rc 1035 som skal bli fra orange-blått sj til blåttgrått-rødt sj. Så skal den smusses og stå på et sidespor tenker jeg. Hva jeg skal; Fjerne plogen og koblingene, sette på plogene fra en ødelagt T43 modell jeg har, ta koblinger fra en gammal märklin shell vogn og lakke samt smusse og sikkert noe annet småtteri. Starter her og nå. Slik ser loket med donorer ut NÅ Donorer redigert av admin - kopibeskyttet bilde fjernet Edited by admin - 01 mars 2009 at 03:46 |
|
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
Rc´er går fortsatt med skjørter. Her er en Rc4 fra Green Cargo, bildet er tatt i januar i år.
Ellers er jeg helt enig i at Limalok trenger en ansiktsløftning eller sju |
|
Jonas
Veteran Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Post Options
Thanks(0)
|
hadde også lurt på å få frest vekk de fleste steder der det skal være bøyler og sette opp nye...
|
|
perflo
Medlem i MJF Joined: 25 juli 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 70 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har aldri fått Lima motorer til å gå skikkelig. Selv ikke de nye med svinghjul. Har satset på Faulhaber på EL 13 & 14. Hvis noen trenger deler, har jeg et par Lima motorer i løse deler. Jeg kjører analog. Kanskje de som kjører digitalt har det bedre enn meg, men alle mine ca. 60 lok går nå perfekt.
|
|
perflo
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |