SverreNN webblogg |
Post Reply | Page 123 7> |
Author | |
SverreNN
Medlem i MJF Joined: 23 februar 2009 Location: Bergen Status: Offline Points: 205 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 februar 2009 at 19:59 |
Dette er en liten stund siden men kommer ut med flere bilder etterhvert. |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
AleksanderB
Medlem i MJF Joined: 21 januar 2007 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 52 |
Post Options
Thanks(0)
|
Stilig Sverre!
Gleder meg til nye oppdateringer!
|
|
Hilsen Aleksander
|
|
SverreNN
Medlem i MJF Joined: 23 februar 2009 Location: Bergen Status: Offline Points: 205 |
Post Options
Thanks(0)
|
Noen av bygningene på anlegget. Var litt uheldig med limen på stasjonen. Edited by SverreNN - 27 april 2009 at 20:55 |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Scania som meg og AleksanderB har laga. Truck kjøpt hoss Amundsenhobby. |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
endelig var du her! ja scania"n ble jo fin den! Men hvor er truck føreren? Og hvor er flatvogna som du fikk av meg? |
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for gode tilbakemeldinger! Flatvogna ser du litt av bak stasjonen.. Og Truck føreren sitter i traktoren..
|
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Sånn ser det ut i dag. Skal prøve å få litt mer landskap.. Her er truckføreren. |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Har noen hatt problemer med Noch sitt strøgress? Synes det farger av i grusen. |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
prøv woodland sitt det bruker jeg og det farger ikke av Hobbyland selger det forøvrig, 45kr posen.
|
|
Mvh stian |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
...Eller så kan du få kjøpt Woodlands gresstrø pakket i poser med Faller logo for 40,- andre steder
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Takk Takk.. Vet dere hvor mange Gram det er i Woodlands sine poser til 40,-?
|
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Synes dette bildet var litt tøft, så bestemte meg for å ha det med |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Skulle prøve å lage et lite blomsterbed, Men fikk det ikke helt til. Noen som har et bra tips? |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Figurene på plass |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Fransk FRET El.Lok Skaffet meg en skinnejusteringsmaskin Edited by SverreNN - 01 mars 2009 at 12:49 |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
Stian
Post Options
Thanks(0)
|
Ja du har i det minste en bane og kjøre på!
|
|
Mvh stian |
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Ja. Har nettopp forandret litt på skinnene på et innerspor..
Har ikke du noen bane da? |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Holder på å bygge en stigning.. Har noen et tips på hvordan du får limt grus/gress i en bakke? Har noen problemer med det, har funnet en liten løsning på det, men er ikke helt fornøyd med den. Så et tips hadde vert bra! |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
Stian
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg ville ha tatt og lagd fjell der. Se om du kan få kjøpt en pakke mmed sculpta mould fra klubben og bruk det. så mal det. Og nei jeg har ingen bane og kjøre på.
|
|
Mvh stian |
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg tenkte på det samme, men jeg tenkte og på å ta grus der. Sånn som jeg har gjort før var at jeg tok på vanlig RX lim også strødde jeg grusen over. Men når jeg skal ha litt mye tror jeg ikke at det blir så veldig bra. Hadde og tenkt over å ha murer der. Får se hva det blir til.. Takk for tipset, Kommer med bilde når jeg er ferdig.
Edited by SverreNN - 01 mars 2009 at 19:26 |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
AleksanderB
Medlem i MJF Joined: 21 januar 2007 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 52 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eller så kan du lime på noen av de de fjellformasjonene som du har støpt opp. |
|
Hilsen Aleksander
|
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Det kan jeg og, nå har jeg veldig mange muligheter. Skal senere i dag prøve å bli ferdig.. Takk for gode tips folkens
|
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Har kjøpt meg anleggsmaskiner. Kjøpte og en gravemaskin og en traktor. Edited by SverreNN - 02 mars 2009 at 14:46 |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Her er jeg nesten ferdig, skal bare vente litt på at det siste laget med gress skal limes, også må jeg male endene på murene. Gravemaskin jeg nettopp har kjøpt. |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Hei. Vet noen noe om dette loket? http://shop.nmj.no/product_info.php?cPath=29_75_80_103&products_id=2947&osCsid=ca109b430acaf84beed08354b6ecef25
Har sett på det lenge, men vet ikke om jeg burde bruke penger på det. Så lurte på om noen har denne, eller om noen vet noe om det,. |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det kommer vel helt an på hva du kjører. Norsk, Svensk osv...
Hva kjører du? Hva liker du?
|
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe. Jeg er vel en av de som kjører det som er fint. Men prøver å holde meg til tysk. Men har og et fransk. Men mest kjører jeg det som er fint.
|
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da er det jo smak og behag... he he he
|
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, det er vel egentlig det..
|
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
Øyvind Erik
Medlem i MJF Joined: 25 mai 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 248 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er et østerriksk lokomotiv, og kan sånn sett godt kjøres sammen med tysk materiell. Når det kjøres som her, med to lokomotiv koblet sammen er det vel tenkt brukt foran godstog. Jeg vet ikke 100 % sikkert om østerrikske lokomotiv ble brukt i Tyskland foran godstog, eller om de byttet lokomotiv på grensen for godstogene. Men jeg vet 100 % sikkert at lignende lokomotiv ble brukt foran passasjertog i hvert fall til München.
Så konklusjonen er: liker du det, så kjøp det og kjør det foran "tyske" godstog
|
|
Øyvind Erik
Planlegger H0 - AC, men med en liten DC-bane i tillegg. NSB diesel/damp. Driftsår 1960 og 2000. |
|
Post Reply | Page 123 7> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |