kontingent for 2009 |
Post Reply |
Author | |
-TUR-
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 januar 2009 at 00:33 |
Fikk koselig blad fra FREMO siste dagen i 2008, og sammen med den lå tidenes mest fyldige Invoice / Contributierekening / Aarskontingent / Kontingent / Beitragsrechnung for 2009... Godt at det kommer detaljert info på de aktuelle språk - virkelig et pluss
Jeg antar at noen i bestyrelsen også i år besørger fellesinnbetaling som de tidligere år?
|
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
Blir det felles innbetaling i år og?
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Går det ann å sende inn påmelding pr email eller skal de ha alt skriftlig pr snail mail??
|
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
Lars-Erik K
FREMO-forummedlem Joined: 19 mars 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvor mye er Fremo-kontigenten 2009 på i norske kroner.
|
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nå må da noen snart komme på banen med et svar?
|
|
Magne H.L.
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei - Du gamle
Send en Pm til Dag Cato.
Dan
|
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
MY1201
Post Options
Thanks(0)
|
Takk |
|
Magne H.L.
|
terje-o
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei hei,
etter litt telekonferering har vi kommet fram til at vi tar samme beløp som i fjor, dvs N0K 350.
Pga høyere EUR kurs gir dette mindre dekning til Fremo Norge, men vi har i øyblikket ingen dyre planer, og lar derfor kronebeløpet stå.
Vennligst betal inn til konto 2291.15.24094, og merk overføringen med Fremo medlemsnummer og navn.
MVH
for styret i Fremo Norge
Terje Ollestad
Styrets Secretaer
|
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
For å få pengene videreformidlet innenfor tidsfristene settes siste frist for innbetaling av kontigent til 31.mars.
Denne datoen er dessverre absolutt. MVH Dag Cato Kasserer FREMO-Norge |
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Regner med at dette også blir sendt ut på mail til folket?
|
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dessverre har vi ikke en fungerende emailliste for tiden. Den gamle forsvant med bytte av leverandør og ansvarshavende.
Kanskje Truls setter opp en ny en til oss? |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Husker ikke mitt medlemsnr.... noen som kan hjelpe?
|
|
Mvh
|
Dag Cato
Post Options
Thanks(0)
|
Ja
|
|
MVH
|
trulss
Fremo og MjF medlem Joined: 07 juli 2005 Location: Norge Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det kan jeg gjøre. Kan du sende meg medlemsliste/mailliste? Gir deg beskjed når listen er på plass og du kan sende ut mail. -TrulsS |
|
Dag Cato
Post Options
Thanks(0)
|
Gjort
|
|
MVH
|
Ørjan
Post Options
Thanks(0)
|
Da er ihvertfall min donasjon sendt
|
|
Mvh
|
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Min også, men uten medlemsnr på giro. Finner det ikke hjemme og medlemslistene gir ikke svar. Navnet derimot husker jeg
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mit ydmyge bidrag er også på vej
Med modelbanehilsen
Dan
|
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |