dekaler |
Post Reply ![]() |
Author | |
kokken ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 januar 2009 at 11:18 |
hei er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dekaler til köf skd 211, nr 61 og evt hva slags fargekode det er på fargen???
![]() Edited by kokken - 27 januar 2009 at 11:25 |
|
![]() |
|
Bjørn R Larsen ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg mener RMS har dekaler til Skd 61 (hør med Hobbytrain).
Loket på bildet er laget av Bergen Modelljernbane. Jeg tror fargen er tilnærmet NSB gammeldesign. |
|
![]() |
|
kokken ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
takker , da tar jeg kontakt med hobbytrain. gammeldesign er ikke den som heter godvognrød??
|
|
![]() |
|
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Du kan fint bruke Tamiya TS33 sprayboks for eksempel. Den er brukt her :
![]() |
|
![]() |
|
kaidyb ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 24 desember 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 181 |
jeg har maling til 300 sånne lok. hvor mye skal du ha.?
![]() |
|
![]() |
|
vet ikke, har du riktig farge da eller??? kan du ikke ta med i såfall til torsdag
|
|
![]() |
|
Stein ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 16 juli 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 53 |
Angående dekaler til Skd 61: Hvis du ser på bildet av Skd 206 fra togbutikken, så finnes både vingehjul, "Skd" og løse tall på dekalarket til denne, slik at du har det du trenger til 61"en
|
|
NSB H0 frem til 1970 + GVB
|
|
![]() |
|
kaidyb ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 24 desember 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 181 |
jupp klart jeg kan.
|
|
![]() |
|
ok, da tar jeg med meg et glass som kan helle det over på
![]() |
|
![]() |
|
Jonas ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Finnes Køf"fern som lok i norge? Altså på skinnegangen?
|
|
![]() |
|
tror ikke den finnes per dags dato, men det var igjen 1 eller 2 etter krigen
|
|
![]() |
|
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Den ene som var i bruk i Norge, ble utrangert i 1963. Et bilde av den finnes på følgende link : http://forsk.njk.no/mdb/visbilde.php?id=18951&aut=&eng=
Edited by Mr Bridger - 27 januar 2009 at 20:59 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |