Farge EL13 gitter? |
Post Reply ![]() |
Author | |
kaidyb ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 24 desember 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 181 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 januar 2009 at 18:37 |
Ossen farge anbelales det å ha på gitteret på en El13? var dem svarte, røde eller i sølv?
![]() |
|
![]() |
|
kokken ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg tror de var sølvfarget, har bestilt meg slike gitter til 14 maskina mi
|
|
![]() |
|
kaidyb ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 24 desember 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 181 |
Ja eller har jeg et ekstra sett om noe skulle ha i klubben. men må vite eksakt ossen farge det var.
|
|
![]() |
|
kokken ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
ok, da har jeg vært å hentet motoren min så skal få 14 maskina mi klar til uka
Edited by kokken - 24 januar 2009 at 18:53 |
|
![]() |
|
ses ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Det var aluminiumsfarget:
![]() Foto: Stein Olav Hohle |
|
Svein S
|
|
![]() |
|
Et bilde sier mer en 482 ord. Takker så meget Svein.Det hjalp stort.
![]() |
|
![]() |
|
Ok he he blir EL14 treff på torsdag da kansje. gleder meg til å se 14 maskina de ferdig ja. ![]() |
|
![]() |
|
ja blir bra det, tenkte jeg også skulle prøve å støpe egne former til kåper og små deler
|
|
![]() |
|
odin11 ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 112 |
viss du har et ekstra sett men gitter som du ønsker å gji bor så har jeg en 13 marskin XP.
Edited by odin11 - 24 januar 2009 at 22:15 |
|
![]() |
|
jeg har et sett til el14. men ee jeg synes det var lettere å lage speil til el13 en å monere disse gitra på en El 13. tror jeg har borra litt feil på kåpa her.
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |