Rps vs Rs |
Post Reply ![]() |
Author | |
MY1201 ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 januar 2009 at 00:51 |
Nå kommer jo Skala Design med byggesett av Rps. Da lurer jeg på hva som er forskjellen på en Lima Rs og en Rps fra Skala Design? Rent bortsett fra fabrikantene, er det noen forskjell på lengde og bredde osv.?
Magne
nysgjerrig Edited by MY1201 - 19 januar 2009 at 00:52 |
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
![]() |
|
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1629 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aner ikke hva som er målforskjeller på vognene, men ut fra litra skal Rs ha endevegger til å klappe ned, mens Rps ikke har dette ("p" sammen med hovedlitra R=uten endevegger) Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
![]() |
|
MY1201 ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 814 |
Takker for svar, da fikk jeg vite det jeg var ute etter :)
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
![]() |
|
stian.storengen ![]() Nykommer ![]() Joined: 22 juni 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 8 |
Nå angir jo litra helst en egenskap og ikke absolutte mål.
F.eks bruker Peterson ombygde Rs vogner, nærmere bestemt Rs390, der 390 angir den faktiske modellen.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |