Hva "kjører" jeg? |
Post Reply |
Author | ||
Jonas
Veteran Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 januar 2009 at 11:41 |
|
Liten lek som har vært her før men jeg orker nok ikke noen postleting
Poenget er, At jeg skal legge ut et bilde (Må se bortover på skinnegangen (Se bildet )) og være på innsiden av et kjøretøy. Hva som helst. Du skal kunne gjette deg frem til MEST mulig av navnet og sted gjør det enda bedre.(Til eksempel: 72050, Sandefjord) Du må selv ha tatt bildet og når noen klarer å gjette hvilket kjøretøy (Og gjerne hvor du befinner deg, ikke nødvendig) så er det en annen sin tur til å legge ut. (Førstemann til mølla) Nok regler. Hva "kjører" jeg? For den som kan litt er det MEGET enkelt... |
||
asai
Medlem i MJF Joined: 27 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Har ikke vært i fremme i et slikt selv, men tipper det er et 69-sett...
|
||
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Du står i 69007 foran "Nye Verkstedet" på Sundland. Og du ser retning Drammen st.
Muligens er sett.nr. feil, men stedet er jeg ikke i tvil om
|
||
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hva?
|
||
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
||
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Di6?
|
||
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
||
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Helt feil
|
||
MVH
||
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Mz?
|
||
Dag Cato
Post Options
Thanks(0)
|
|
Absolutt feil
|
||
MVH
||
asai
Medlem i MJF Joined: 27 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
EL15?
|
||
Dag Cato
Post Options
Thanks(0)
|
|
Feil
|
||
MVH
||
J-I Hansen
Post Options
Thanks(0)
|
|
TMZ da?
|
||
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
RC?
|
||
Tut, tut.
|
||
asai
Post Options
Thanks(0)
|
|
CD66?
|
||
Dag Cato
Post Options
Thanks(0)
|
|
Feil, feil og feil
Den var vrien? Egentlig ikke om en tenker seg om. Bildet er tatt sommeren 2007 |
||
MVH
||
J-I Hansen
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hm, men jeg trodde at 13 hadde kjørekontroller med trykknapp oppå. Som 68 f.eks.
Men hvor er det? Edited by J-I Hansen - 14 januar 2009 at 14:04 |
||
Dag Cato
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ikke alle. 2161 har ratt. Men hvor. Nei det husker jeg ikke.
|
||
MVH
||
Jonas
Veteran Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
[/QUOTE]
Du står i 69007 foran "Nye Verkstedet" på Sundland. Og du ser retning Drammen st.
Muligens er sett.nr. feil, men stedet er jeg ikke i tvil om [/QUOTE]69044. Ellers riktig. Men hva cato har frest rundt med er meg en gåte... Eldre norsk lok? |
||
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dag Cato er i en el 13, som J-I Hansen påpeker. Hvor aner heller ikke jeg, men vil tippe et sted mellom Lillehammer og Trondheim, selv om det er et temmelig omfattende område.
Men hvorfor det står 490 i forvarselet på ATC undrer meg litt. |
||
J-I Hansen
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hovedledningstrykket er på 4,9 bar. Og hastigheten er null, i hovedindikatoren. Sjekk innstillingen lengst til venstre. Den står på 98 som max.hastighet, og da kommer denne infoen opp.. Edited by J-I Hansen - 14 januar 2009 at 16:34 |
||
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ah, nå ser jeg. Men det var nytt at hastighetshjul på 98 anga HL-trykk i forindikator i tillegg til hastighet - er dette når hastighet er 0, og HL er under normalen?
|
||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Bildet er vel forøvrig tatt i går eller i dag, og 72-settet i spor 2 er 72-23.
Eirik
|
||
Når går toget fra Skråvika?
|
||
J-I Hansen
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dette vises kontinuerlig når det er stilt på 98.
|
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |