NRK søker modelljernbane-entusiast ASAP :) |
Post Reply |
Author | |
bartster
Nykommer Joined: 16 oktober 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 oktober 2008 at 13:14 |
Hei!
Jeg hjelper til på NRK Super som jobber med produksjonen av et program som heter "Gaven". I korte trekk er dette et program hvor en venn(inne) ønsker å overraske en annen venn(inne) alder 9-13 år, med å gi en gave i form av opplevelser.
Det som gjør at de enkelte undommene blir plukket ut til dette programmet, kan være at den ene parten har opplevd noe vanskelig eller hatt en vanskelig periode i livet.
I neste uke skal vi dra opp til Bergen for å skyte en episode. Den vennen som blir overrasket er meget stor togentusiast, og vi kom på at det kunne vært moro å la denne gutten få oppleve å komme hjem til eller være sammen med en som har lidenskap innen tog/modelljernbane - og har en stor bane eller tilsvarende hjemme.
Vi skal skyte denne episoden neste uke (uke 43). Vi kan ikke garantere noe 100% - men dette er en sondering i terrenget for å se om noen av dere kan være aktuelle å få kunne være med på programmet.
For å melde interesse eller om du kan tipse oss om aktuelle personer - ta kontakt med:
(Merk - det er ikke nødvendig at vedkommende bor i Bergen sentrum, men gjerne i grei togtur avstand fra Bergen) Sara Brym
NRK Super
Håper at det er greit jeg bruker forumet deres til å spørre etter dette
Mvh,
Martin Bergholtz
Assistent, NRK Super "Gaven"
Edited by bartster - 16 oktober 2008 at 14:20 |
|
steppen
Veteran Joined: 30 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Forumet Smalspor - http://www.phpbbserver.com/smalspor/ - drives av en del av de yngre MJ-entusiatene. Legg gjerne inn en annonse der også? (Noen av dem frekventerer dog her, men..)
Edited by steppen - 16 oktober 2008 at 15:16 |
|
Mvh Stein
|
|
bartster
Post Options
Thanks(0)
|
Da har vi fått tak i noen som vi kommer til å bruke - takk for mail og info som har kommet til Sara Brym :)
Mvh,
Martin Bergholtz
Assistent, NRK Super "Gaven" |
|
asai
Medlem i MJF Joined: 27 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det var bra. Legger dere ut noe info her på forumet når dere vet om episoden skal brukes og når den eventuelt sendes?
Hadde vært morsomt å sett, men NRK super er ikke akkurat den kanalen jeg ser mest på... |
|
bartster
Post Options
Thanks(0)
|
Hei - det er sesong 2 av Gaven - og det skal vises på NRK fra februar neste år en gang. Første episode vises kl 1830 på NRK1, deretter episode 2 kl 1900 på NRK Super - og slik blir det da en gang i uken til alle 8 episoder er vist. Kan ikke love at jeg husker å gå inn her da - ettersom jeg bare har hatt et 2 ukers engasjement hos dem ifbm. skole :)
|
|
asai
Medlem i MJF Joined: 27 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
I dag fikk jeg litt informasjon om hvordan det er gått videre med dette programmet.
Fikk en hyggelig mail fra moren til en gutt som fikk en overraskelse fra en venninne. De har vært på besøk hos en Øystein Pettersen, som ikke jeg kjenner, men sikkert noen her kjenner. Denne moren skrøt veldig av engasjementet i klubben og dette besøket var høydepunktet i denne uken opptakene pågikk.
Sendes på NRK1 den 7 mars kl 1830.
|
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takker for tipset, det er herved notert i kalenderen!
Svein |
|
ROBEL
MjF-styremedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
Post Options
Thanks(0)
|
Notert her og
|
|
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
|
Asgeir
Fremo og MjF medlem Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da har de vært og sett noe av det beste som lages privat på den kanten av Norge. Jeg har dessverre ikke sett Øystein Pettersen"s anlegg med mine egne øyne, men bilder og rapporter fra andre forteller om bra saker
|
|
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her en link til en side som viser hva denne karen er god for, og det er en dyktig kar vi snakker om her. |
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pettersen har selv også vært skribent i MJ-Bladet, med fyldige artikler om mange av prosjektene som er omtalt på siden SveinR lenker ti.l
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |