Robeltralle i HO, AC ? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Mr. Karlsen ![]() Veteran ![]() Joined: 07 januar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 122 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 januar 2009 at 23:25 |
Vet noen om produsenter / forhandlere som selger robeltraller (helst den nyeste verisjonen) og andre arbeidsmaskiner som er motoriserte til Marklin digitaldrift?
På forhånd, takk for svar!
|
|
![]() |
|
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1629 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke ferdige, men som byggesett får du Robel Bullok fra Kibri, og det finnes motoriseringssett for både AC og DC til denne fra SB-modellbau. De har og drivverk til flere av Kibris pakke og banemaskiner
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
![]() |
|
Mr. Karlsen ![]() Veteran ![]() Joined: 07 januar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 122 |
Søren, byggesett er ikke helt greia mi enda..
|
|
![]() |
|
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
en link? jeg er interesert i robler jeg og (hvertfal vitrineskapet mitt
![]() |
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
![]() |
|
b e pedersen ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Du kan jo se på side 41-43 i katalogen:
http://rire-modelle.de/neu/images/stories/pdf/Fahrzeugkatalog%202008.pdf |
|
Bjørn Egil
|
|
![]() |
|
Snikkaren ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Hvilke av de maskinene på de side 41 og 42 går her i Norge?
|
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
![]() |
|
Grav litt i Jernbane.net`s arkiver så vil du nok finne svarene dine og mye mer!
|
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Liten hilsen fra eksamensland...
![]() Kan sikkert bistå med å bygge en for deg en gang jeg får tid, Ståle... Ikke det at jeg har bygget noen før, men det ordner seg nok skal du se ![]() Edited by Andreas - 12 januar 2009 at 21:37 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
Hva blir ca pris totalt om jeg tar en robelbyggesett inkl motor og digitaldecoder til marklin?
|
|
![]() |
|
Ove I Hagen ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 06 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 40 |
hei
jeg har skrevet litt om ombyggings seansen:
(gamle bilder i lav kvalitet)
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |