H0m AC? |
Post Reply ![]() |
Author | |
MY1201 ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Online Points: 814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 januar 2009 at 01:42 |
Finnes det smalsporskinner, H0m, i AC-versjon?
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
![]() |
|
Roger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei!
Når du sier AC-versjon, mener du da med midtleder?
Etter det jeg vet finnes det ingen H0m-skinner, ei heller andre 12mm skinner, med midtledere. -Grunnen til dette er vel kanskje at det heller ikke finnes mye AC-drivverk/chassi med midtleder for H0m/TT. Innenfor dette segmentet er det DC som dominerer markedet. Må det være AC, eller kan DC være aktuellt for deg?
|
|
Med vennlig hilsen
R ![]() “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
![]() |
|
MY1201 ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Online Points: 814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har inge planer om å begynne med AC i H0m, det er for sært
![]() Grunnen til at jeg spør, er at jeg har sett at Kongevogna i H0m annonsert som AC variant. Det er det med å huske hvor jeg har sett det som kan bli litt vanskelig...
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |