MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Kontigent-kid problem
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Kontigent-kid problem

Post Reply Post Reply
Author
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Kontigent-kid problem
    Posted: 05 januar 2009 at 11:41
Håper det er greit jeg tar denne her.

Skulle legge inn kontigenten til betaling idag på nettbank og får feilmelding fra nettbanken. Tydeligvis reagerer den på KID nummeret (som kun er 10 nummer) og nekter å godkjenne den. Får følgende feilmelding opp:

Merk følgende:

• Feltet Kundeidentifikasjon (KID): Kundeidentifikasjon (KID) er ikke gyldig.
Har Terra nettbank og de har vært treige i det siste, men har aldri hatt problemer å betalt ting der før nå.

Andre dette har skjedd med?

Tut, tut.
Back to Top
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 januar 2009 at 11:50
Bjørn Egil
Back to Top
Gunnar View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gunnar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 januar 2009 at 12:05
Opplever samme problemet. Får ikke betalt. Og jeg får heller ikke lov til å følge den oppførte linken. Har ikke tilstrekkelig tilgang, øyensynlig. G
Back to Top
Bjørn R Larsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bjørn R Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 januar 2009 at 12:13
Originally posted by Gunnar Gunnar wrote:

Og jeg får heller ikke lov til å følge den oppførte linken. Har ikke tilstrekkelig tilgang, øyensynlig. G

Forumet har en egen avdeling for MJF-medlemmer. Tråden det linkes til ligger der. Alle medlemmer skal få tilgang dit, men dette er ingen automatisert prosess, så registreringen foregår manuelt ved å sende en melding til admin eller moderatorer.
Med vennlig hilsen,

Bjørn Runar Larsen

http://bjornrl.wordpress.com
Back to Top
steinbp View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steinbp Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 januar 2009 at 12:49
Hvis det ikke haster med å få betalt, så vent til du får ny innbetaling i posten med riktig KID-nummer. Den er på vei ut til alle.
Stein Johannessen

NJK Kråkstad
Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 januar 2009 at 12:58
Ah..beklager. Så ikke den. Neida haster ikke. Liker bare å betale ting i tide så var derfor jeg spurte. Bra det ikke bare var meg :)  

Edited by Christian - 05 januar 2009 at 12:59
Tut, tut.
Back to Top
ROBEL View Drop Down
MjF-styremedlem
MjF-styremedlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ROBEL Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 januar 2009 at 19:18

Hei.Smile

Glemte visst å legge ut info om dette på åpen del. KID-nummeret på giroen som fulgte blad 4/08 er altså feil og UBRUKELIG.

Ny medlemsgiro sammen med et infobrev og svarslipp vil komme i posten i midten av januar.(går i posten denne eller neste uke)

Vi håper flest mulig kan vente med å betale til denne kommer med riktig KID, slik at jeg slipper alt for mange manuelle registreringer av innbetalingConfused  

De som allerede har betalt og satt Navn og medlemsnummer i "melding til mottaker", kan se bort ifra den nye giroen....men VÆRSÅSNILL å fylle ut og sende inn vedlagte svarslipp.Tongue

Roger Abel, Mendlemsregisteret i MJF

Edited by ROBEL - 05 januar 2009 at 19:28
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.