Miniatur Wunderland Hamburg |
Post Reply |
Author | |
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 desember 2008 at 12:34 |
Det ble en snartur til Hamburg for Salicath den yngre og eldre. En real guttetur til verden største (?) modelljernbaneanlegg.
Her poster jeg et utvalg bilder, flere bilder, samt endel togbilder fra Hamburg og Kiel finner dere på Forumet Smalspor - OBS: Mange bilder! |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
De omtaler seg selv i hvertfall som verdens største anlegg. -Og ser man bort fra enkelte storskala-baner som strekkes seg over ett stort areal utendørs, ser jeg ikke bort i fra at de kan ha rett i det.
Jeg ser at de har pyntet til jul på MiWuLa, og det er tydelig at "julebordssesongen" også er i gang. Han her er i hvertfall litt "skjev":
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jepp, det var satt ut en mengde juletrær rundt omkring. I tillegg var det litt nisser på plass som ellers ikke var der. Dere ser jo juletreet til slottet, virkelig flotte saker! Off Topic: Visste dere jule"treet" på Oslo S er hult? Man kan egentlig bare finne seg et hull og spasere inn |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Herman
Medlem i MJF Joined: 05 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
|
Northlandz http://www.northlandz.com/stats.html er vel fremdeles en anelse større, sånn frem til Miniatur Wunderland får åpnet en seksjon eller to til. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |