interiør |
Post Reply ![]() |
Author | |
kokken ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 desember 2008 at 23:52 |
noen som vet hva slags farge det var på interiøret i teak vognene???
|
|
![]() |
|
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rødbrune skinnseter, hvite vegger og tak med en svak nyanse av aldring.
![]() |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
|
kokken ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
hvis du har bilde så tar jeg gjerne imot |
|
![]() |
|
Mr. Karlsen ![]() Veteran ![]() Joined: 07 januar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 122 |
Det er svært mange forskjellige interiørvarianter i teakvogner da, det kommer helt an på hvilke vogntyper og klasse vi skal snakke om.
|
|
![]() |
|
det er 2 og 3 kl. passasjervogn og 1,2 og 3 kl sovevogn
|
|
![]() |
|
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Mener det var grønne noen steder blå noen steder og røde andre steder. Kupe vognene tror jeg hadde røde.
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
![]() |
|
LarsR ![]() Veteran ![]() Joined: 12 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 143 |
Farger på interiør, seter osv. kommer helt an på den enkelte vogn. Jeg vil derfor foreslå at trådstarter finner seg en teakvogn på f.eks. en museumsjernbane som han kan bruke som forbilde.
|
|
Mvh LarsR
NSB Nordlandsbanen 1958 - 2010 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |