ombygging av sovevogn |
Post Reply ![]() |
Author | |
kokken ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 desember 2008 at 10:55 |
er det noen som vet om det er mulig å bygge om en teak sovevogn til en restaurant vogn???? eller om noen vet hvor jeg kan finne info om dette
|
|
![]() |
|
Morten Jacobsen ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Scandinavian Miniatures (www.messingmodeller.no) har mange "overdeler" til denne vogntypen. Jeg tror dog ikke at de har restaurantvogn.
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
![]() |
|
Stein ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 16 juli 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg fikk tak i et byggesett fra Scandinavian Miniatures i fjor. Det er av restaurantvognen til gamle Vossebanen.Postet et bilde paa forumet for en stund siden. Du finner det paa denne linken et stykke ned paa siden:http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=3463&PN=3
|
|
NSB H0 frem til 1970 + GVB
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |