Hel plog til Hobbytrade Di 4 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Asgeir ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 november 2008 at 22:58 |
Noen som vet om en butikk som har inne hel plog til Hobbytrade Di 4.
Jeg ser fra deres Løsdelliste at den skal finnes.
|
|
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
|
![]() |
|
Bjørn R Larsen ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De har stått på deres løsdelliste lenge, ihvertfall halvannet år, uten at de har vært tilgjengelige.
Jeg tror ikke de er laget ennå, men lever i håpet om at det skal skje - en dag... Jeg sendte en forespørsel til Hobbytrade 23/7 i år angående dette, de tok seg aldri bryet med å gi et svar ![]() |
|
![]() |
|
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1629 |
En forklaring jeg mener å ha fått tidligere er at før de kan produsere plogen så må de finne et passende støpeform til en annen modell som de kan slenge på denne plastbiten på for støping., siden det ikke er gjort på støpeformene til selve Di4. At delen ikke har kommet ennå tyder vel enkelt og greit på at ikke produsenten anser det for noen prioritert oppgave akkurat... Eirik |
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
![]() |
|
Asgeir ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
Fillern!
|
|
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
|
![]() |
|
Wickerman ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Ble sakt at den skulle komme i forbildelse med DI6. Noe som ikke skjedde.
|
|
A matter of life and death
|
|
![]() |
|
fgjerde ![]() Viderekommen ![]() Joined: 16 juli 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 19 |
Kan meddele at lukket plog for Di 4 ikke vil bli produsert. Etter et uhell med både min Di 4 og Di 6, måtte jeg bestille noen nye deler fra Hobbytrade. I den forbindelse spurte jeg om lukket plog til Di . De svarte da at denne ikke ville bli produsert grunnet for liten etterspørsel, så sånn er det.... Dette var 05.11.2008.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |