Kunne noen ha... |
Post Reply ![]() |
Author | |
Mr. Karlsen ![]() Veteran ![]() Joined: 07 januar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 122 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 august 2008 at 23:52 |
tenkt seg å gjort en bitteliten endring på min Marklin El. 18 som jeg kjøpte for noen år siden? Lysene på loket er svakt, og jeg ønsker xenonlys på loket som orginalen også har!
Er det noen med kunnskapene her inne, som kunne ha tenkt seg å skiftet lys? Selvfølgelig vil betaling skje.
Mvh. Ståle
![]() |
|
![]() |
|
studenten ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 27 juli 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nils Gullhav er en kar med peiling på sånt. Han frekventerer forumet her, eller så finner du han i Trondheimsveien/Oslo.
Om du ikke får svar her kan du også dra innom en lokal mj-klubb. Er flust av folk som kan ![]() Studenten (som ikke kan) |
|
Har du ikke begge beina på bakken, kan du ikke gå.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |