MJ i Kristiansand |
Post Reply |
Author | |
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 juni 2008 at 23:45 |
Heisann. Er det en MJ butikk i Kristiansand som noen vet om. Som har noe nevnbart av ting? Skal dit i helgen, så kjappe svar hadde vært satt pris på. |
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Togbutikken ligger i Grimstad som bare er 45 minutter unna
|
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ikke tro at jeg ikke har ofret deg en tanke Tore... Men nyhetene de siste dagene med trøbbel i trafikken... Nei takk....
|
|
Mvh
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du har ikke vurdert toget da? Tar jo bare mellom 1t40min og 2t10min!!!
|
|
Modellhilsen
Claes |
|
Ørjan
Post Options
Thanks(0)
|
E du galen......
|
|
Mvh
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
ligger grimstad mot lillesand?
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
Kjell H.
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Post Options
Thanks(0)
|
Til spørsmålet ditt, Ørjan.
Det er ingen butikker i Kristiansand som fører MJ. Du kan kanskje finne et par hobby- og leketøybutikker som fortsatt har et par vogner eller lok og noen enkle skinner i hyllene?
Edited by Kjell H. - 21 juli 2008 at 07:24 |
|
eibro
Fremo og MjF medlem Joined: 04 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 264 |
Post Options
Thanks(0)
|
Grimstad ligger forbi Lillesand hvis du kommer fra kr.sand.
Edited by eibro - 21 juli 2008 at 09:45 |
|
Eirik
|
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ta heller en tur til Grovane og Setesdalsbanen, den er vel verdt et besøk.
Petter
|
|
eibro
Fremo og MjF medlem Joined: 04 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 264 |
Post Options
Thanks(0)
|
Enig med deg Petter.
Det er der jeg holder meg. Jeg bor nærme der. |
|
Eirik
|
|
Jakal
Nykommer Joined: 07 august 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
Togbutikken Grimstad... er der noen som har adressen til den ?
|
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nederst på hjemmesiden http://www.togbutikken.no/default.asp står det:
TOGBUTIKKEN, Reddalsvn 15 4886 Grimstad |
|
Bjørn Egil
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |