Vinterlandskap. |
Post Reply |
Author | |
Helge Myhre
Viderekommen Joined: 01 juni 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 72 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 juni 2008 at 17:21 |
Det er så få som bygger vinterlandskap. Det er jo så vakkert å se på. Det går for å være veldig vanskelig men jeg sntes det var lettere enn sommer. Jeg har opp igjennom tiden bygget 4 anlegg og mitt nåværende vinterlandskap ble 80 ganger mer realistisk enn de andre. Det er bare å bruke fantasien. Gips og snøpulver er MEGET viktige ingredienser. Jeg har bare et lite anlegg på 220x140cm, men det er kvalitet og detaljer som går foran - ikke størrelse. Et mindre anlegg kan være like sjarmerende som et stort syntes jeg. Vil du lese om hvordan jeg laget anlegget og se MASSE bilder fra det kan du gå inn på www.togwebsiden.com Det er også bilder fra bygging av noen forskjellige selvbygde lok jeg har bygget deriblandt NSB Di8.
|
|
Mvh.
Helge Myhre www.togwebsiden.com |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |