Lys i MZ 1415 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Unge_Lafton ![]() Nykommer ![]() Joined: 12 mai 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 mai 2008 at 13:43 |
Hei.
Noen andre her som har bygd om lysene på Jernbaneverkets MZ 1415, Syntes det lyser ganske dårlig, er ikke så rart siden det er brukt lysledere med mange vinkler.
Tenkte jeg skulle sette dioder direkte i lyktene, derfor lurte jeg på om det er noen som har gjort det samme å kanskje har noen bilder av åssen det ble.
Mvh
Joachim
|
|
![]() |
|
Unge_Lafton ![]() Nykommer ![]() Joined: 12 mai 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen som har gjort det ?
Isåfall blir jeg den første da.
![]() Bestil nye dioder forige helg, men dem hadde ikke kommet i helga, så får gjøre jobben til helga hvis dem har kommet i posten.
noen som veit om det er mulig å få til at man kan styre topplyskastern på mz`en for seg selv med den dekoderen som sitter i lokket ?
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da er den ferdig modifisert. satte inn tre vite 3mm dioder i hver ende. ble mye bedre lys enn det som satt der..
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |