BR218 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Jonas ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 mai 2008 at 22:52 |
Hei igjen.
Jeg driver å samler meg penger til en ny moped da første kjøpet gikk rett øst... har da lyst ¨å selge det loket jeg bruker minst. er et br218 med digital ROCO dekoder. lite brukt (har bare stått på et sidespor) og lurer nå på hva jeg kan få for dette? kjøpt fra et startsett fra ROCO... Håper noen kan hjelpe meg fort. -Jonas |
|
![]() |
|
jhh61no ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei Jonas
Kan du fortelle meg artikkelnr på startsettet ?
Jeg kan være interessert i å kjøpe det
![]() |
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
![]() |
|
Jonas ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Selger kun det BR218 loket. resten skal ejg nok beholde :)
http://shop.nmj.no/product_info.php?cPath=207_208&products_id=2623&osCsid=ce7da42df21d98d69828008aeea6ec63 loket fra det settet der. |
|
![]() |
|
jhh61no ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Hei Jonas,
Jo, det er loket jeg er interessert i, men jeg skulle gjerne ha sett fronten på det ? Har du muligheten til å ta et bilde av fronten ?
Og hva mener du er en fornuftig pris ?
|
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
![]() |
|
skal ta et bilde av fronten. men du må belage deg på at bildekvaliteten blir dårlig.
Fornuftig pris... altså, jeg har ingen anelse om pris. skulle det vært opp til meg så hadde jeg sagt 1000,-... men jeg sier kun, kom med bud så finner vi en plass vi blir enige om :) |
|
![]() |
|
Hei Jonas, Det sier seg vel seg selv at 1000,- for et lok i et digitalt startsett til ca 1600 er altfor mye
![]() Avventer bilde...
|
|
Jarle H Hansen
|
![]() |
|
![]() ![]() Siterer det som står på loket foran: 218 162-6 DB Dette er første gangen det har stått på noe annet enn skinner. har blitt kjørt smått med og ellers stått på sidesporet inni stasjonshallen. hadde håpet på 6-700,- så har jeg råd til et skiftelok+digital dekoder jeg ønsker meg ![]() Dette loket kjørte militær godstransport på DMJK for noen mnd siden btw ![]() EDIT1: fikset bildene EDIT2: Fremstår som nytt. Edited by Jonas - 03 juni 2008 at 11:15 |
|
![]() |
|
Hei Jonas
Dette loket koster 54 EUR i Tyskland tilsvarende ca 430 kr. Lokene i startsettet er en forenklet utgave...
|
|
Jarle H Hansen
|
![]() |
|
sier meg ingenting men :P gi meg et bud så ser vi ^^
|
|
![]() |
|
Snikkaren ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Foreslår at du bruker qxl.no, tinde.no, finn.no eller rubrikk.no til å legge ting ut for salg på.
Ove
|
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
![]() |
|
Helge Myhre ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 01 juni 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 72 |
Jeg hadde en ROCO BR 215 også fra et startsett. Jeg solgte det på QXL for 475 kr, men det var en A/C versjon. Jeg mener å huske at utropsprisen var 300 kr den gangen. Går du ut med 250kr for et DC-lok så får du kanskje noen bud hvis du velger QXL. Tips: Sommer´n er lavsesong for modelljernbane det er nok lettere å selge det mer mot høsten.
|
|
Mvh.
Helge Myhre www.togwebsiden.com |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |