MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - BR218
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

BR218

Post Reply Post Reply
Author
Jonas View Drop Down
Veteran
Veteran

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jonas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: BR218
    Posted: 26 mai 2008 at 22:52
Hei igjen.
Jeg driver å samler meg penger til en ny moped da første kjøpet gikk rett øst...
har da lyst ¨å selge det loket jeg bruker minst. er et br218 med digital ROCO dekoder. lite brukt (har bare stått på et sidespor)
og lurer nå på hva jeg kan få for dette? kjøpt fra et startsett fra ROCO...
Håper noen kan hjelpe meg fort.
-Jonas
Back to Top
jhh61no View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jhh61no Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 mai 2008 at 22:24
Hei Jonas

Kan du fortelle meg artikkelnr på startsettet ?

Jeg kan være interessert i å kjøpe detWink
Jarle H Hansen

Bergen

Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++
Back to Top
Jonas View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jonas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 juni 2008 at 14:51
Selger kun det BR218 loket. resten skal ejg nok beholde :)
http://shop.nmj.no/product_info.php?cPath=207_208&products_id=2623&osCsid=ce7da42df21d98d69828008aeea6ec63
loket fra det settet der. 
Back to Top
jhh61no View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jhh61no Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 juni 2008 at 21:11
Hei Jonas,

Jo, det er loket jeg er interessert i, men jeg skulle gjerne ha sett fronten på det ? Har du muligheten til å ta et bilde av fronten ?

Og hva mener du er en fornuftig pris ?
Jarle H Hansen

Bergen

Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++
Back to Top
Jonas View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jonas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 juni 2008 at 07:39
skal ta et bilde av fronten.  men du må belage deg på at bildekvaliteten blir dårlig.
Fornuftig pris... altså, jeg har ingen anelse om pris.
skulle det vært opp til meg så hadde jeg sagt 1000,-...
men jeg sier kun, kom med bud så finner vi en plass vi blir enige om :)
Back to Top
jhh61no View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jhh61no Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 juni 2008 at 08:09

Hei Jonas,

Det sier seg vel seg selv at 1000,- for et lok i et digitalt startsett til ca 1600 er altfor mye Wink

Avventer bilde...
Jarle H Hansen

Bergen

Back to Top
Jonas View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jonas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 juni 2008 at 11:10

Siterer det som står på loket foran: 218 162-6 DB
Dette er første gangen det har stått på noe annet enn skinner. har blitt kjørt smått med og ellers stått på sidesporet inni stasjonshallen. hadde håpet på 6-700,- så har jeg råd til et skiftelok+digital dekoder jeg ønsker megWink
Dette loket kjørte militær godstransport på DMJK for noen mnd siden btwTongue
EDIT1: fikset bildene
EDIT2: Fremstår som nytt.

Edited by Jonas - 03 juni 2008 at 11:15
Back to Top
jhh61no View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jhh61no Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 juni 2008 at 20:37
Hei Jonas
Dette loket koster 54 EUR i Tyskland tilsvarende ca 430 kr. Lokene i startsettet er en forenklet utgave...
Jarle H Hansen

Bergen

Back to Top
Jonas View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jonas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 juni 2008 at 21:04
sier meg ingenting men :P  gi meg et bud så ser vi ^^
Back to Top
Snikkaren View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Snikkaren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 juni 2008 at 00:00
Foreslår at du bruker qxl.no, tinde.no, finn.no eller rubrikk.no til å legge ting ut for salg på.

Ove

Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Back to Top
Helge Myhre View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helge Myhre Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 juni 2008 at 00:59
Jeg hadde en ROCO BR 215 også fra et startsett. Jeg solgte det på QXL for 475 kr, men det var en A/C versjon. Jeg mener å huske at utropsprisen var 300 kr den gangen. Går du ut med 250kr for et DC-lok så får du kanskje noen bud hvis du velger QXL. Tips: Sommer´n er lavsesong for modelljernbane det er nok lettere å selge det mer mot høsten.
Mvh.
Helge Myhre
www.togwebsiden.com
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,079 seconds.