MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Lys i MZ 1415
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Lys i MZ 1415

Post Reply Post Reply
Author
Unge_Lafton View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Unge_Lafton Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Lys i MZ 1415
    Posted: 24 mai 2008 at 13:43
Hei.

Noen andre her som har bygd om lysene på Jernbaneverkets MZ 1415, Syntes det lyser ganske dårlig, er ikke så rart siden det er brukt lysledere med mange vinkler.
Tenkte jeg skulle sette dioder direkte i lyktene, derfor lurte jeg på om det er noen som har gjort det samme å kanskje har noen bilder av åssen det ble.

Mvh
Joachim
Back to Top
Nykommer
Nykommer

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Unge_Lafton Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 juni 2008 at 23:29
Ingen som har gjort det ?
Isåfall blir jeg den første da. Wink
Bestil nye dioder forige helg, men dem hadde ikke kommet i helga, så får gjøre jobben til helga hvis dem har kommet i posten.
noen som veit om det er mulig å få til at man kan styre topplyskastern på mz`en for seg selv med den dekoderen som sitter i lokket ?
Back to Top
Nykommer
Nykommer

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Unge_Lafton Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 juni 2008 at 22:37
Da er den ferdig modifisert. satte inn tre vite 3mm dioder i hver ende. ble mye bedre lys enn det som satt der..Smile den lyser opp skinnegangen nå.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.