Speil til Heljan Di3 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Morten Jacobsen ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 april 2008 at 23:11 |
Jeg har tatt mot til meg og startet et smusseprosjekt for en Di3 (Heljan) etter oppskrift fra Morten Hagen (se http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=2414&PN=12, side 12). I kveld oppdaget jeg at modellen manglet et speil.
![]() Noen som vet om norske forhandlere skaffer slike reservedeler?
Mortens webblogg er forresten snart et byggeleksikon i seg selv. Vanskelig å finne frem i riktignok, men fullt av ideer og gode byggebeskrivelser.
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
![]() |
|
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1629 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
NMJ burde vel være det logiske startstedet for en slik forespørsel vel?
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
![]() |
|
morten.h ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
......jeg lover å lage inneholds fortegnelse ved første leilighet....liker å ha alle mine innlegg på ett sted.....men lover å starte ny blogg når jeg har 100.000 treff
![]() EDIT: Jan Olav (Electrade) pleier å ha masse heljan deler på lager... Edited by morten.h - 08 april 2008 at 23:51 |
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
![]() |
|
Pelle ![]() Nettgruppen ![]() ![]() Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Jeg ville tro at Heljan selv har slike til salgs? Før i tiden var det i hvert fall mulig å få tak i deler...
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |