Speil til ROCO El16 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Per-Inge-2613 ![]() Veteran ![]() Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 april 2008 at 14:53 |
Hei!
Jeg fikk en El16 her forleden, som mangler det ene speilet, på høyre side i ende 1... Er det noen mulifghet å få tak i et slikt? Reservedeler, eventuelt noen som har noen slengende? :) |
|
MvH
Thomas Olsen |
|
![]() |
|
Arne Lie ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 09 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke slengende men sirlig sortert på delelageret
![]() mvh
Arne L
|
|
Arne L
HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet. |
|
![]() |
|
Per Einar Orebe ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Hva med lykteglass da? mangler nemlig et her
|
|
![]() |
|
Arne Lie ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 09 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 262 |
![]() mvh
Arne L
|
|
Arne L
HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet. |
|
![]() |
|
Per-Inge-2613 ![]() Veteran ![]() Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Dersom det lar seg gjøre, så gjerne et til hver side i en ende? :) Har vel ikke tilfeldigvis en plog til over også? Eller en 1000 volts kontakt? Huff, jeg ble storforlangen nå :( |
|
MvH
Thomas Olsen |
|
![]() |
|
Hei
Send meg en e-post på arnlalfakrøllonline.no med adressen din så skal vi se på saken. Litt usikker på plogen men det andre har jeg
![]() mvh
Arne L
|
|
Arne L
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |