Irriter ikke Dr. Hansen! |
Post Reply |
Author | |||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 april 2008 at 15:25 |
||
Jeg kom nemmelig i skade for å gjøre den tabben selv at jeg irriterte den godeste litt for mye her en kveld. Man kan formelig se skadefryden lyse ut av øynene hans når han hevner seg:
Jaja... da får jeg finne på noe nytt med den modulkassa etter hvert da
Eirik
|
|||
Når går toget fra Skråvika?
|
|||
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Det hadde seg slik at Karlsen satte seg på MIN plass i sofaen. Det var bare en håndfull selvbygde sporveksler han måtte bøte med, resten var vanlige flexiskinner
|
|||
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Og det var ikke engang din egen modulkasse
|
|||
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ikke bry deg
|
|||
|
|||
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Resultate ble uansett det samme
|
|||
MVH
|||
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Med tanke på hva enkelte har stående i lokalet pr dags dato, ville jeg vært litt forsiktig med å piske opp stemningen ytterligere
|
|||
eika
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ja, man kan jo risikere at det går ut over noe gammelt skrot DC har stående neste gang
|
|||
|
|||
J-I Hansen
Post Options
Thanks(0)
|
||
Jeg tenkte vel mer på det nyeste "skrotet"...
|
|||
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Har noen fortalt denne poden fra NordNorge( les Oslo traktene)at han ligner litt på Duane "the pain" Mayer i American Hot Rod.....hvis du ser bort i fra smilet.....
|
|||
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|||
J-I Hansen
Post Options
Thanks(0)
|
||
Har ikke sett det programmet noe særlig, men tviler på at du her serverer et kompliment
|
|||
eika
Post Options
Thanks(0)
|
||
Jeg ville vel heller sagt at eneste forskjellen er at Duane er en real og hyggelig kar å jobbe sammen med
Eirik
|
|||
|
|||
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Han ser da ikke så farlig ut i alle sammenhenger da!
Her fra Arendal i år
|
|||
Dag Cato
Post Options
Thanks(0)
|
||
Hvem av dem?
|
|||
MVH
|||
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Fritt valg!
|
|||
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
|
|||
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|||
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
"Eirik! Se... Jeg skjelver jo fortsatt på hendene etter at jeg så El13 maskinen til Jon Einar"
Eller
"Skal si at neglelakk i NSB farger gjør seg bra på de smekre hendene mine, Eirik"
|
|||
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|||
J-I Hansen
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ja, du skal ha takk for lånet av neglelakken, Svein
|
|||
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Velbekomme. Har vært så lei av neglelakk i feil farge, så nå jeg fikk tak i fargekoden på Nyrød, var jeg ikke sein med å bestille et parti med neglelakk. Har også fått fram noen små vingehjuldekaler, når man setter disse på neglen i tillegg så blir det bare så fresh"t ass..
|
|||
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|||
eika
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ikke no stress Svein. Hansen har brukt dekalene fra tømmervognene han, for de får han jo aldri bygget sammen likevel
Eirik
|
|||
|
|||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |