Irriter ikke Dr. Hansen! |
Post Reply ![]() |
Author | |||
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1623 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 april 2008 at 15:25 |
||
Jeg kom nemmelig i skade for å gjøre den tabben selv at jeg irriterte den godeste litt for mye her en kveld. Man kan formelig se skadefryden lyse ut av øynene hans når han hevner seg:
Jaja... da får jeg finne på noe nytt med den modulkassa etter hvert da
![]() Eirik
|
|||
Når går toget fra Skråvika?
|
|||
![]() |
|||
J-I Hansen ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det hadde seg slik at Karlsen satte seg på MIN plass i sofaen. Det var bare en håndfull selvbygde sporveksler han måtte bøte med, resten var vanlige flexiskinner
![]() |
|||
![]() |
|||
Dag Cato ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
||
Og det var ikke engang din egen modulkasse
![]() |
|||
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|||
![]() |
|||
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1623 |
||
Ikke bry deg
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Dag Cato ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
||
Resultate ble uansett det samme
![]() |
|||
MVH
|||
![]() |
|||
J-I Hansen ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
||
Med tanke på hva enkelte har stående i lokalet pr dags dato, ville jeg vært litt forsiktig med å piske opp stemningen ytterligere
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Ja, man kan jo risikere at det går ut over noe gammelt skrot DC har stående neste gang
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg tenkte vel mer på det nyeste "skrotet"...
![]() |
|||
![]() |
|||
morten.h ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
||
Har noen fortalt denne poden fra NordNorge( les Oslo traktene)at han ligner litt på Duane "the pain" Mayer i American Hot Rod.....hvis du ser bort i fra smilet.....
![]() |
|||
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|||
![]() |
|||
||
Har ikke sett det programmet noe særlig, men tviler på at du her serverer et kompliment
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Jeg ville vel heller sagt at eneste forskjellen er at Duane er en real og hyggelig kar å jobbe sammen med
![]() Eirik
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Per Einar Orebe ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
||
Han ser da ikke så farlig ut i alle sammenhenger da!
![]() Her fra Arendal i år
|
|||
![]() |
|||
||
Hvem av dem?
|
|||
MVH
|||
![]() |
|||
Per Einar Orebe ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
||
Fritt valg!
![]() |
|||
![]() |
|||
morten.h ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
||
![]() |
|||
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|||
![]() |
|||
SveinR ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
||
"Eirik! Se... Jeg skjelver jo fortsatt på hendene etter at jeg så El13 maskinen til Jon Einar"
Eller
![]() "Skal si at neglelakk i NSB farger gjør seg bra på de smekre hendene mine, Eirik"
|
|||
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|||
![]() |
|||
||
Ja, du skal ha takk for lånet av neglelakken, Svein
![]() |
|||
![]() |
|||
SveinR ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
||
Velbekomme. Har vært så lei av neglelakk i feil farge, så nå jeg fikk tak i fargekoden på Nyrød, var jeg ikke sein med å bestille et parti med neglelakk. Har også fått fram noen små vingehjuldekaler, når man setter disse på neglen i tillegg så blir det bare så fresh"t ass..
|
|||
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|||
![]() |
|||
||
Ikke no stress Svein. Hansen har brukt dekalene fra tømmervognene han, for de får han jo aldri bygget sammen likevel
![]() Eirik
|
|||
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |