Destinasjons skilt i B7 vogner |
Post Reply ![]() |
Author | |
hakhe ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 30 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 86 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 mars 2008 at 11:48 |
Hei alle sammen!
Jeg har endel B7 vogner her, og jeg vil sette dem sammen i en stamme. Det jeg syns er artig er om jeg klarer å sette sammen vognene i "riktig rekkefølge" sånn at jeg får f.eks vogn 441 til Bergen, 442 til bergen, 443 til bergen osv. Det jeg da lurer på er om alle destinasjons skiltene på hver utgave vognnummer er like eller finnes det forskjellige. Jeg har blant annet to vogner med forskjellig nummer med samme vognnummer og destinasjon B7 27031 vogn 442 til Bergen og B7 27034 vogn 442 til Bergen. Finnes det kansje "løse" destinasjons skilt å kjøpe?
|
|
Alt går ann, det bare tar litt lenger tid og koster litt mere penger.
|
|
![]() |
|
gabriel ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 12 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei.
NMJ selger sett med løse destinasjonsskilt http://shop.nmj.no/product_info.php?products_id=2114&osCsid=02b27504e7d26d6ca0a9b76b8db5a252 Disse koster 49,- per sett. ![]() Edited by gabriel - 03 mars 2008 at 13:27 |
|
Gabriel Slørdahl, Balholm
H0, norsk III-V, Märklin C-skinner, Tams Easy Control |
|
![]() |
|
hakhe ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 30 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 86 |
Takk for tipset, men disse har jeg sett. Disse passer flott til B3 og B5 vognene der destinasjons skitet "henger" midt på vognen, men det jeg er ute etter er de som står ved dørene i B7 vognene.
|
|
Alt går ann, det bare tar litt lenger tid og koster litt mere penger.
|
|
![]() |
|
Distre ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 01 mars 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Hei er ganske ny på det her men jeg driver med folie og klistre merker som di fleste kjener til som jobb kansje det går å lage di få målene hva det skal stå farge og bakrunds farge så går det sikkert å lage Mvh Christian Fr Gustavsen ( helt fersk mj entusiast )
|
|
![]() |
|
Pelle ![]() Nettgruppen ![]() ![]() Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Disse destinasjonsskiltene er svært små og må ha høy oppløsning. De fleste folier/klistremerker lages som raster, og da gror skriften igjen. Det skal derfor en del til for å få produsert slike merker etter min egen erfaring.
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |