Olsenbanden på Sporet i kveld! |
Post Reply |
Author | |
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 februar 2008 at 20:38 |
...Går på TV2 Zebra mens jeg skriver! en herlig klassiker med masse tog!
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
odin11
Veteran Joined: 16 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 112 |
Post Options
Thanks(0)
|
hehe.... jeg fikk alle olsenbandens kupp. på dvd til jul .
men jeg fant ut at det er to av episodene med tog, olsen banden og bedford diamantene og olsen banden og dynamitt harry på sporet Edited by odin11 - 05 mars 2008 at 22:15 |
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
spottet dere MZ"en
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
Jonas
Veteran Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Post Options
Thanks(0)
|
<span style="text-decoration: underline;">Tør jeg strekke meg så langt til å legge ut "blomsterbutikken" ...Admin: bare å fjerne det hvis dere mener det er upassende!</span>
Da har moderator endelig lest dette innlegget og fjernet lenken. Linker til ulovlige nedlastinger ønsker vi ikke her. MVH Dag Cato Moderator Edited by Dag Cato - 19 april 2009 at 12:45 |
|
SverreNN
Medlem i MJF Joined: 23 februar 2009 Location: Bergen Status: Offline Points: 205 |
Post Options
Thanks(0)
|
Selv om det er 2 år siden noe ble skrevet her, lurer jeg på om noen av dere vet hvilket damplok som går i begynnelsen av Olsenbanden på Cirkus?
Jeg er ganske sikker på at det er et norsk et. |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
Svein
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Opptaket ble gjort ved Museet Urskog-Hølandsbanen (Tertitten)
Gikk med 3 dager med opptak som ble gjort fra Bingsfoss stasjon og opp til Fossum
Mvh
Svein-Ove
|
|
SverreNN
Medlem i MJF Joined: 23 februar 2009 Location: Bergen Status: Offline Points: 205 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe. Du har studert filmen ser jeg.
|
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
Svein
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nei jeg har vært ansatt der i noen år og jeg er aktiv medlem der.
Jeg hadde jobben med og kjøre skytteltrafikk mellom Sørumsand og Bingsfoss med personale og rekvisita og mat de dagene.
Mvh
Svein-Ove
|
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Sikkert en konge jobb!
|
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |