Modellcompagniets signaler |
Post Reply |
Author | |
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 mars 2008 at 14:00 |
Er det noen som vet om det går ann å få tak i signalene som Modellcompagniet solgte tidligere gjennom en annen butikk eller noen av de som var med i Mc?
Jeg har én men trenger flere... |
|
Modellhilsen
Claes |
|
steppen
Veteran Joined: 30 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg vet at Amundsen Hobby har (hadde?) igjen noen få i "restekassa". Det er dog ingen jigg der, men det har du vel?
Edit: Sjekket nå - han har 4 stk MC511 i restekassa. Edited by steppen - 05 mars 2008 at 16:07 |
|
Mvh Stein
|
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har du vært i butikken? Jeg kontaktet han tidligere idag og fikk til svar at det hadde han ikke!
|
|
Modellhilsen
Claes |
|
Morten M
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Claes:
Onsdag=hard core samling i Trondheimsveien og Stein sier "Sjekket nå" - du skal ikke se helt bort fra at det er nettopp det han selv fysisk har gjort.
M.a.o: Løp og kjøp!
MVH
MM
|
|
Claes Lislerud
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg er ikke så inne i hva som skjer i Osloområdet i ukedagene siden jeg bor nord for polarsirkelen,
men en mail til, til Amundsen, å han inrømte at han hadde signaler og at jeg kunne få kjøpe de. |
|
Modellhilsen
Claes |
|
steppen
Veteran Joined: 30 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Godt å høre..
Og ja, Morten hadde rett: jeg redigerte meldingen etter å fysisk ha talt dem opp i butikken. Lykke til med signalene! |
|
Mvh Stein
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |