Dagens bilder fra Lørenskog |
Post Reply |
Author | ||
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 februar 2008 at 21:07 |
|
Tok med meg kamera opp på Lørenskog etter skolen i dag. Her kommer litt bilder.
Bildene finnes i større format på Smalspor:
Det var det for denne gang
Edited by Andreas - 14 februar 2008 at 21:09 |
||
Hilsen Andreas.
|
||
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Likte Robelen og tømmertog best!
|
||
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
||
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Mye snadder der Andreas........den nye cargo net´n, du hadde ikke klart å knipse et par gode bilder av loket ovenfra en dag? har noen 16 lok som snart er klar for lakk og det hadde vært greit å sjekke om det var noe mere på taket som må fjernes/flyttes/lages.....
|
||
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
||
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
|
Du mener henge i kontaktledningen og fotografere som faen mens loket dundrer forbi i 100 10 cm under meg? Så hvis jeg ikke blir stekt eller lagt inn... får du kanskje se bildet?
Joa skal på tur til uka igjen med Carl-F så får vi se om det lar seg gjøre. Bør helst ha en bru å stå på da, noen som vet om noen bro på Hovedbanen eller eventuelt andre steder på østlandet som kan egne seg til dette?
Edit: Mulig Hanaborg er en mulighet: http://trips.rool.no/endelig_snoe Edited by Andreas - 14 februar 2008 at 23:27 |
||
Hilsen Andreas.
|
||
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja ble litt overaska da den Roblen kom. Stod "passerende tog" så kommer den lille rakkern i full rulle. Noen som veit hvor fort de sakene der går? Edited by Andreas - 14 februar 2008 at 21:43 |
||
Hilsen Andreas.
|
||
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Herlege saker Andreas!
Robeler går jævlig fort faktisk, jeg ble overraska en gang da jeg stod på den smale plattformen på Kråkstad og en slik en passerte, det kilte godt i magen! Gleder meg til uka, jeg har sitti å tenkt i hele dag hva det var jeg hadde å gjøre på tirsdag men når du nevner det så var det jo turen vår! |
||
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Lurer på om ikke de er skiltet med 70 eller 80 som max hastighet. Skal se om jeg finner en på jobb i dag jeg kan sjekke på
Eirik
|
||
Når går toget fra Skråvika?
|
||
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Gjennom Kråkstad er det 65 km/t, og det er vel ikke så "jævlig fort"?
|
||
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hehe, vel kanskje ikke, men mellom plattformen på Kråkstad er ganske smal så selv om jeg stod helt på andre kanten så passerte saken ganske nærme så det føltes som den kom uvettugt fort... |
||
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
||
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ser ut til å være en bra spot hvis du zoomer inn litt........det ække så nøye om du overlever eller ei,bare jeg får bildene......
|
||
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
||
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
|
Haha... Vi får se da, er ikke så ofte jeg ser de lokene, første gang jeg fikk knipsa en var på torsdagen... Blir sannsynligvis ikke nå, vi har planlagt å dra litt andre steder, men skal ta meg en tur igjen alene om ikke så altfor lenge, sannsynligvis rett over vinterferien. Satser på Hanaborg eller Høybråten (hvor det også er en passende bro) så får vi se Edited by Andreas - 16 februar 2008 at 18:27 |
||
Hilsen Andreas.
|
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |