MJ-børsen (og fotoalbum) |
Post Reply |
Author | |
Sigurd
Viderekommen Joined: 16 juli 2005 Location: Norge Status: Offline Points: 39 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 januar 2008 at 21:52 |
MJ-børsen er så godt som ubrukelig i Opera da man ikke får åpnet noen av linkene. Jeg tror ikke det er en feil hos dere, da samme feil finnes på rubrikk.no sine nettsider, men jeg kan ikke fordra nettsider som ikke fungerer nettlesere som ikke er like populære/som er lagd for IE som er en av nettleserne med dårligs støtte for standarer!
Håper dere ka få gjort noe med dette og ha meg unnskyldt min fustrasjon mot IE/Microsoft. :) Edit: Var vist min feil, se post lenger ned :P Edited by Sigurd - 29 januar 2008 at 00:20 |
|
Hilsen Sigurd
|
|
studenten
Viderekommen Joined: 27 juli 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fungerer i Opera 9.23 hos meg... Men her fungerer ikke sidevelger"n i fotoalbumet
|
|
Har du ikke begge beina på bakken, kan du ikke gå.
|
|
Sigurd
Post Options
Thanks(0)
|
Beklager, var vist min feil, har blokkert order annonse i kampen mot reklame og ser nå at linken inneholder ordet annonse.
Sidevelgeren funger helt fint her, Opera 9.25 på Vista x64 Edited by Sigurd - 27 januar 2008 at 23:11 |
|
Hilsen Sigurd
|
|
studenten
Viderekommen Joined: 27 juli 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nå skal ikke jeg "kuppe" tråden din, men siden jeg først er i gang
Når jeg for eksempel er i det eminente albumet til Jørgen Ryan og velger side 2 enten fra menyen øverst (Side: 1 2 3 4 5 6 ... 9) eller pilene på høyre side skjer det ingen ting. Heller ikke i xplorer. (Deler for øvrig din frustrasjon mot M$/IE) -Studenten |
|
|
|
Sigurd
Post Options
Thanks(0)
|
Edit: fungerer ikke i IE heller... Edit2: Fungerer ikke i Opera heller... Edited by Sigurd - 28 januar 2008 at 18:26 |
|
Hilsen Sigurd
|
|
hflesche
Medlem i MJF Joined: 15 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 105 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bruker Opera 9.25.
Hvis jeg velger side fra sidevelgeren, så skifter nettleseren til den siden. Det vises i adressefeltet. Men alle sidene er like, derfor synes det som om sidevelgeren ikke virker. |
|
Helge F.
|
|
Sigurd
Post Options
Thanks(0)
|
Akkurat samme som skjer her, uavhengig av vilken nettleser jeg bruker.
|
|
Hilsen Sigurd
|
|
hflesche
Medlem i MJF Joined: 15 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 105 |
Post Options
Thanks(0)
|
... så hvis Jørgen Ryan fikser albumet sitt, så trenger ingen å misledes til å tro at visse nettlesere ikke funker.
|
|
Helge F.
|
|
Sigurd
Post Options
Thanks(0)
|
og da gjenstår bare å fikse alle andres album... :)
|
|
Hilsen Sigurd
|
|
studenten
Post Options
Thanks(0)
|
...så vi kan konkludere med at det antagelig ikke er en nettleserspesifikk feil...
|
|
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den med sidene på fotoalbumet har nok eksistert helt siden albumene ble så store at de går over flere sider. Og problemet jeg tror problemet har blitt luftet før her...
En annen ting, nesten OffT.: Hva er poenget med at noen av albumene er passordbeskyttet? Det bidrar ikke akkurat til interesse for de albumene... |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |