Julelektyren 2007 |
Post Reply |
Author | |
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 desember 2007 at 15:16 |
Da er årets julelektyre i boks:
HP1, MJ-Bladet, Flåklypa, Pondus og Kollektivet. De to førstnevnte er åpnet og innbyr til lesverdige stunder i godstolen. De tre siste ligger og godgjør seg på dertil egnet sted. God jul |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nåh, julelektyre...
Vel, MJ-bladet er åpnet, juleheftene Pondus, Piray, M og Carl Barks jul er allerede lest ... Piray tar årets pris for mest burleske julehefte, uten konkurranse. ("Har do billett!?!") Man har allerede en liten bunke nye bøker liggende, det ser man jo, selv om de er pakket inn i glorete papir ... men er dette mj, tro? Kanskje ikke. Hm, en tur på Narvesen er kanskje påkrevd før de Daffe Dagene setter inn ... På den annen side, det er sikkert 10 uleste mj-bøker på hylla, og jeg nevner: "Fast wie echt", om Josef Brandel (fant den på amazon.de) og Tony Koesters siste om forbilder for landskap, ">Planning Scenery for Your Model Railroad Begge anbefales på det varmeste! |
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg kjøpte nylig Photography Monthly på narvesen, billig, bare 89 kroner og det var en artikkel med et par tips om å fotografere damptog i vintervær
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Med fare for igjen å vise min uvitenhet på visse områder, betyr HP1 Harry Potter bok 1? |
|
Svein S
|
|
bengtka
Veteran Joined: 16 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 108 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
MVH
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Se der, ja! Dobbelt uvitenhet, altså. Takk for informasjonen.
Er det slik at hvis man melder seg inn i Fremo Norge, så melder man seg også inn inn i Fremo internasjonalt? |
|
Svein S
|
|
Dag Cato
Post Options
Thanks(0)
|
Det stemmer. Endel av kontigenten går til FREMO sentralt, en liten andel går til oss regionalt.
Til gjengjeld får vi blant ennet HP1 og støtte til leie av hall for treff |
|
MVH
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
... og når var det kontigenten skulle betales da Dag Cato?
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
Dag Cato
Post Options
Thanks(0)
|
Skal sendes til Tyskland innen 31 mars, så jeg tenker at jeg sender ut en liten info i januar engang.
|
|
MVH
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Julelektyren min i år:
Jeg venter fremdeles i spenning på Mj-Bladet. God Jul! Edited by Roger - 24 desember 2007 at 14:57 |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
-TUR-
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
|
Idag kom endelig MJ-bladet til Stavanger også. Så da er dét, Fremos HP1, MB-tidende og hele ATC-manualen til VatSim ukens lektyre .
Ønsker alle gode fridager!
|
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei, og fortsatt god jul !
Min MJ-lektyre:
MJ-Bladet
Allt om tåg 7
På Sporet
Julehilsen fra Tom Lynga
|
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Da har "romjulslektyren" endelig i hus. Mj-Bladet og Hp1 kom i går.
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |