Stjernene |
Post Reply |
Author | |
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 desember 2007 at 09:30 |
Enda mer mas fra meg: Hvorfor har noen stjerner av ulik mengde over sin avatar, mens jeg for eksempel har fått MJF-logoen? Det virker som ingen av de som drifter forumet har MJF-logoen. Er de da ikke medlem til tross for at dette er et MJF-forum?
|
|
Svein S
|
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg tror du får stjerner etter hvor mye du skriver. Jo flere innlegg, jo flere stjerner.
Hva det skal være godt for? Tja, si det. |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Som nykommer settes man opp med en stjerne. Etter 40 innlegg går man over til 2 stjerner og etter 100 innlegg til 3 stjerner.
Grunnen til at styremedlemmer, moderatorer og nettgruppen ikke har vært vist som medlem skyldes at ingen har gått inn og endret dette i oppsettet etter at de kategoriene ble opprettet.
Men siden det nå dukket opp spørsmål om det så spanderte jeg to minutter på å endre det oppsettet
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ok. Så systemet er at MJF-medlemmer markeres som det, mens andre da heretter får stjerner etter aktivitet?
|
|
Svein S
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Korrekt.
Det var ikke meg som satte opp forumet ved oppstart. Egentlig kunne jeg tenkt meg et system hvor brukerene fikk titler etter stigende rang i jernbanesystemet etter hvert som de skrev fler og fler innlegg, men det vil bli en uhorvelig mengde grupper å holde styringen på, så det enkleste hadde vært å kutte ut stjernene helt og bare skille mellom medlem og ikke medlem (FREMO og andre titler i forbindelse med styre/webgruppe kommer litt ved siden av dette)
Eirik
|
|
|
|
ses
Post Options
Thanks(0)
|
Hva er forskjell på "Moderatorgruppen" og "Nettgruppen"?
|
|
Svein S
|
|
eika
Post Options
Thanks(0)
|
Nettgruppen er de MjF medlemmer som tilbringer fritiden med å utvikle hele www.mjf.no. Med andre ord de som har peiling på data og nettsteddrift.
Moderatorgruppen er bare de som har kontroll med forumet og tilatelse til å gripe inn og redigere innlegg/tråder om noe skulle gå for langt eller være for mye i strid med retningslinjene for bruk (hvilket sjelden er noe problem)
Eirik
|
|
|
|
ses
Post Options
Thanks(0)
|
Hvem er i moderatorgruppen?
|
|
Svein S
|
|
eika
Post Options
Thanks(0)
|
Dag Cato Skaarvik og undertegnede.
Eirik
|
|
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |