Flotte bilder! |
Post Reply |
Author | |
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 november 2007 at 11:36 |
Her foreslår jeg at vi poster skikkelige "krem"-bilder av modelljernbane av alle slag. Først ute er et bilde av Charlie Comstock :
|
|
trulss
Fremo og MjF medlem Joined: 07 juli 2005 Location: Norge Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Krembilde! Jeg er ganske sikker på at skogen i bakgrunnen er i 1:1.
|
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det kan jo være MiniNatur ...
|
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mindre prat og flere bilder ; denne gangen fra Paul Scoles.
|
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du har helt rett i at det er en ekte skog. Her finner du en artikkel om hvordan han gjør det Men siden tråden skal inneholde fete bilder må jeg vel legge inn ett selv også. Vet ikke om bildet er så fett, men anlegget til GMJS er ihvertfall fett, etter min mening! Edited by Håvard H - 08 november 2007 at 14:18 |
|
Jonas
Veteran Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Post Options
Thanks(0)
|
ikke mine. men et H0e anlegg som er helt... vel. pent!
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Dette bildet har i lang tid facinert meg, da jeg synes denne modellen ser svært realistisk ut.
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Jan Frelin
Viderekommen Joined: 17 juni 2007 Location: Sweden Status: Offline Points: 72 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jag tror det är ljuset, den måste vara tagen utomhus.
|
|
Snikkaren
Medlem i MJF Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her er ett nydelig bilder på Pelle Søeborg sitt anlegg.
|
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg tok dette bildet av et uferdig anlegg i 1983. Det er tatt utendørs. Buskaset nede i bekken er tatt fra eget skjegg. Alt er visst selvbygget på dette bildet bortsett fra hjula på selve
maskinen (21c-lok).
Her er dioramaet (egl. én seksjon av et seksjonært anlegg) i fugleperspektiv:
Edited by ses - 21 november 2007 at 15:28 |
|
Svein S
|
|
Steinar Snøtun
FREMO-forummedlem Joined: 22 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Sjekk denne: http://www.freymodell.de/1.html Burde klare å holde seg sysselsatt et par tre dager der. |
|
Steinar
|
|
Jonas
Veteran Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Post Options
Thanks(0)
|
tenk stillverkspanelet på det der... svarte!
|
|
admin
Administratorgruppen Joined: 30 oktober 2004 Status: Offline Points: 69 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ikke for å være en gledesdreper når noen viser frem slike vakre bilder her på forumet, men vennligst ta hensyn til at det kun er lov og legge ut bilder dere har tillatelse til, eller har fotografert selv. Bilder fra andre nettsteder er ikke uten videre lov og legge ut, men må linkes til. Dersom dere har vært i kontakt med fotograf og fått tilatelse til bruk av bildene, og kan dokumentere det, så er bildevisningen såklart fullt lovlig -admin |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |