Hornby - forhandlere i Norge? |
Post Reply |
Author | |
autowern
Nykommer Joined: 18 oktober 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 31 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 november 2007 at 10:29 |
Noen som kjenner til om det eksisterer forhandlere i Norge på produkter fra Hornby?. Har søkt rundt og letet hardt og lenge, men ikke funnet noen så langt.
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Dersom jeg ikke tar helt feil, tror jeg NMJ er oppført som norsk agent for Hornby. -Jeg har dog ikke registrert at NMJs forretning fører noen Hornby-produkter.
Dersom du opplever at disse produktene er vansklige, eller umulige å få fatt i i Norge, bør du vurdere å handle gjennom noen av de britiske nettbutikkene. Selv kan jeg anbefale Hattons som pålitlig, rimelig og rask.
Hornby var forøvrig min inngangsportal til denne hobbyen, og nå er det sønnen min som kjører med mine gamle Hornby-, Bachmann- og Airfix-tog. Nye britiske produkter kjøper jeg enten når jeg er på tur på de britiske øyer, eller over internett.
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |