Länstrafiken/Pågatågshållplats Malmöhuslän |
Post Reply |
Author | ||
Bo11
Veteran Joined: 25 august 2007 Location: Sverige Status: Offline Points: 417 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 oktober 2007 at 13:27 |
|
Vill inte trötta ut er medlemmar.
Men för oss som bor i Skånes västra del så har vi haft denna hållplats som ett nytänkande att göra resandet lättare sedan 1982.
Detta var ett nordiskt samarbete , vilket då även Norge borde ha något liknande.
Alltså så här är mitt skapande utav denna hållplats.
Då är hela LänstrafikenPågatågshållplats I sin helhet. Lite målning av denna speciella Skånska hållplats. Vänl Bo Edited by Bo11 - 14 oktober 2007 at 13:30 |
||
Snikkaren
Medlem i MJF Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg blir målløs av det du tryller fram, Bo
Ser artig ut å bygge det helt i messing.
Ove
|
||
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
||
Bo11
Post Options
Thanks(0)
|
|
Har byggt denna hållplats , för att ha denna i en diorama.
beställde en komplett X10 med dåtiden färgsättning.
Vänl Bo
|
||
Daniel Aune
Medlem i MJF Joined: 11 august 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 379 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Flott saker, Bo!
Du som har så mange flotte prosjekter på gang...kunne det være en ide å starte en WebBlogg så slipper du å starte en ny tråd for hvert prosjekt?? |
||
LarsR
Veteran Joined: 12 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det finnes bare to ord å si her; Nydelig arbeid! Edited by LarsR - 14 oktober 2007 at 22:35 |
||
Mvh LarsR
NSB Nordlandsbanen 1958 - 2010 |
||
Bo11
Post Options
Thanks(0)
|
|
Detta har jag fått en indikation om tidigare.
Men jag är rent för gammal för att tillämpa den tekniken.
är inte alls hemma i hur man ska gå tillväga.
Ska ta och fråga mina söner de borde veta.
Vänl Bo
|
||
Daniel Aune
Medlem i MJF Joined: 11 august 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 379 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Bare for sikkerhets skyld i tilfelle du trodde jeg tenkte på en egne nettside: Det jeg tenkte på var at når man går inn på Mjf forum er det jo et eget forum som heter MJ-Webblogger. Her kan du fylle inn uendelig med prosjekter...en egen nettside er da litt tungvint. |
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |