Modelljernbane hva HO |
Post Reply ![]() |
Author | |
jan salvesen ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 02 oktober 2007 Status: Offline Points: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 oktober 2007 at 12:20 |
Er dette noen kan hjepe meg litt med finne tegning til å bygge en rund bane på 2x3 meter jeg er ny med dette her.
Hva slaks skinner bør jeg bruke når jeg bygger en bane.
Jeg tar i mot fler tips om bygging og ferdigbyggde baner. Edited by jan salvesen - 09 november 2007 at 06:45 |
|
![]() |
|
Dag Cato ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei Jan og velkommen.
På 2x3 meter kan du få til mye. Tenker du på å bygge det som et rektangel eller er plassen i seg selv 2x3 meter? |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
![]() |
|
olavm ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 03 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei Jan!
Har du noen jernbanemagasiner så kan du finne mange ideer her - Alt om Hobby, MIBA, Model railroader for å nevne noen - en tur innom Narvesen kan lønne seg.
Ellers så kan du finne mye moro på nettet - prøv for eksempel http://www.gatewaynmra.org/project.htm - med mange morsomme løsninger i dette formatet.
Tenk også litt på hva du ønsker å se på - og lag en modell av noe du liker.
Lykke til - og bli ikke sittende for lenge i lenestolen å gruble over hva du skal velge. Mange av oss lager et testanlegg og bygger noe bedre ut fra egne erfaringer.
mvh Olav
US jernbane er best!!
|
|
OlavM
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |