Har TT moglegheitar i Noreg |
Post Reply |
Author | |
Bjørnar Berge
Viderekommen Joined: 11 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 september 2007 at 20:46 |
What it says on the tin. Har TT moglegheit til å bli ein populær skala i Noreg? Og om den har det, korleis?
Køyr debatt! Edited by Bjørnar Berge - 29 september 2007 at 20:46 |
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eg trur egentleg ikkje TT har nokre reele moglegheiter i Noreg. Det er fordi vi har nærliggande skalaer som til dømes N som har større utval i modellar som den norske marknaden vil ha.
PS: Å skrive på nynorsk var bare en tanke jeg fikk, det heter seg at et skriftilig spørsmål på nn skal besvares på nn, og visa versa. Men tror ikke jeg skal få det som vane, ei heller halshugge de som ikke tar det til vane... |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Bjørnar Berge
Viderekommen Joined: 11 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe, viss du får jobb i ein offentleg etat må du svare brev på nn på nn.
Uansett, eg trur vel ikkje at N har eit mykje større utvalg av modellar for den norske marknaden enn det TT har. H0 derimot.... |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Jeg jobber i en offentlig etat, men skriver ikke så mye på nynorsk for det. Men her på forumet har jeg skrevet litt på "nynorsk", og det innlegget er vel relevant i forhold til det som disskuteres her :
Link: Layouts in 1:120
Egentlig litt rart at ikke flere driver med TT-skala på norsk her til lands, men det har vel kanskje noe med tilgjengeligheten å gjøre. Edited by Roger - 01 oktober 2007 at 15:43 |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Ett annet aspekt som kanskje bør vurderes i forhold til TT-skalaens popularitet i Norge, er selve størrelsen.
Ut fra linken man kan finne i innlegget mitt over, kan man se at det finnes nesten like mange "fornorskingsprosjekter" i TT-skala som i N-skala, og man kan jo derfor anta at det ikke er utslagsgivende.
TT som skala ligger mellom H0 og N, og hvor man kan klare seg omtrent med halve størrelsen/plassen i N i forhold til H0, er TT 3/4 av størrelsen, og bruker omtrent 2/3 av anleggsplassen i forhold til H0. Kanskje det er derfor N-skala er mer populært?
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Bjørnar Berge
Viderekommen Joined: 11 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
|
Samtidig kan størrelsen vere noko positivt for TT. Det er mindre enn H0, men større enn N. Ein kan dermed bygge eit anlegg på rimeleg plass samtidig som det ikkje er for fiklete.
TT er omtrent 60% av størrelsen til H0 og har ikkje fenomenet med forkorting av lok og vogner som H0 har. TT sitt største problem er vel tilgjengelegheiten. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |