Eirik 35 |
Post Reply |
Author | |
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 september 2007 at 08:28 |
Gratulerer med dagen Eirik.
Måtte vi få mange flere sosiale stunder sammen |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
Uff, tog kan være trøtte greier - men så står det da også at jubilanten er "utmeldt" i fonen på bildet. Passende nok.
Gratulerer med da"n, EiKa Edited by Lars Gjertsen - 27 september 2007 at 08:51 |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gratulerer med dagen Eirik.
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
kness
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 719 |
Post Options
Thanks(0)
|
Grattis Eirik!
Forøvrig er det ikke rart han sovner på et så stillegående og rolig lok som det der....
Hilsen Kjetil
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gratulerer med dagen! Bra du sover på jobb slik at du kan yte mer på fritiden for MJF!
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
GeirG
Viderekommen Joined: 22 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gammel Eirik!
Neida....gratulerer med dagen!
Hilsen en som bare ligger et år etter....
|
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Utmeldt ja, det får"n si Gratulerer så mye!
|
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mannen med så mye rart i boksene!!! Gratulere så mye fra halvflate Jæren!
|
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
kann jo henge meg på og si gratulerer me dagen jeg og
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
Daniel Aune
Medlem i MJF Joined: 11 august 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 379 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gratulerer med dagen, Eirik!
|
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Eirik
Et stort tillykke skal også lyde her fra det sydlige naboland.
Jeg håber vi mødes i nær fremtid og får os en god modelbanesnak. Måske endda på et Fremo træf!!
Mange hilsner
Dan
|
|
LarsR
Veteran Joined: 12 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gratulerer med overstått
|
|
Mvh LarsR
NSB Nordlandsbanen 1958 - 2010 |
|
steinbp
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gratulerer fra oss i styret også!!
|
|
Stein Johannessen
NJK Kråkstad |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1618 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heisan Tusen takk for alle hilsnene Fotografen i toppinnlegget har tydeligvis fanget min beste side... Men jeg deler ikke helt ønsket om "mange sosiale stunder" akkurat når jeg ser det bildet... 9 timer delvis inne i en tunell på Hallingskeid er ikke noe som står høyt på ønskelisten min igjen hvertfall I andre sammenhenger derimot, så ja takk
Og Dan: du stiller kanskje med en gammel dansk på Gardermoen om ikke så lang tid?
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Eirik
Det kan du godt regne med
Jeg glæder mig til at møde alle i kendte mj-ere.
God weekend
Dan
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Litt sent ute kanskje, men velkommen etter og gratulerer med 35-årsdagen Eirik!
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |