Ny her! |
Post Reply |
Author | |
Mr. Märklin
Viderekommen Joined: 01 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 63 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 september 2007 at 16:55 |
Hei! Jeg er ny her på forumet og er en gutt på 10 år som fikk sitt første startsett til jul. I løpet av mange måneder har banen min bare blitt større og større.Etter hvert kommer jeg til og legge ut bilder av banen min her på forumet. Så hvis dere venter kommer det nok noen bilder. |
|
Bo11
Veteran Joined: 25 august 2007 Location: Sverige Status: Offline Points: 417 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hejsan.
Kul med nya medlemmar.
Det är klart att vi väntar på att få se bilder.
Kommer själv ihåg när jag fyllde 10 år ( Detta var länge se...n )och fick gå ner med min bror i källaren som hade gömt en present till mig.
Ett märklin art 3000 detta svarta lilla ångloket.
Hela detta år var räddat och min lycka går ej att förklara.
Vänl Bo Edited by Bo11 - 03 september 2007 at 17:00 |
|
Mr. Märklin
Viderekommen Joined: 01 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 63 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for hilsen! |
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Velkommen til forumet, Mr. Marklin
Håper du finner mye interssant å lese på og nyttig hjelp dersom det trengs...
Bilder tar vi i mot med takk, presenter gjerne banen din i en weblogg
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
LarsR
Veteran Joined: 12 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja jeg må nesten få lov til å ønske deg velkommen jeg også!
Jeg sier som Andreas, her finnes mye nyttig hjelp, og jeg, ja jeg lærer meg noe nytt hver gang jeg går inn på mjf.no
Ser frem til å se bilder av dine prosjekter
|
|
Mvh LarsR
NSB Nordlandsbanen 1958 - 2010 |
|
Bjørnar Berge
Viderekommen Joined: 11 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
|
Får vel ynskje velkomen eg og!
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei og velkommen! Startsett når man var 10, høres kjent ut...
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Velkommen til forumet, og gratulerer med valg av en interessant og allsidig hobby!
Jeg håper du vil finne dette forumet som en ressurs i forhold til ting du eventuellt måtte lure på, og nøl ikke med å poste eventuelle spørsmål her,
Jeg synes din skriftlige fremstillingsevne er svært god til at du er 10 år!
Hold oss gjerne oppdatert med bilder og beskrivelse om fremgangen med anlegget ditt.
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Mr. Märklin
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for alle hilsene.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |