MS Trainsimulator og Trainz |
Post Reply |
Author | |
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 august 2007 at 16:54 |
Har et par spørsmål vedrørende
MS Trainsimulator og Trainz. Er det mulig å importere fra det ene til det andre programmet: 1. Strekninger 2. Materiell Er det mulig å gjøre noen "tidshopp" - kjøre med "hurtigklokke" i disse programmene? Ser for meg at det kan være litt kjedelig å kjøre i sakte amerikansk godstogsfart. Min sønn har Trainz, men nå har min "forbildestrekning" kommet i MS Trainsimulator - dvs den strekningen jeg henter inspirasjon til for anlegget vårt (se bloggen): The Peavine eller The Phoenix Sub: Se her for screenshoots og "ekte" bilder: http://www.geocities.com/~aeromoe/msts.html MS Trainsimulator kommer visstnok snart i en ny versjon. Vil det lønne seg å vente på den, eller kan det være like greit å bestille en eldre versjon? |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |