Samlingen min |
Post Reply ![]() |
Author | |
Grim ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 14 juni 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 68 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 juli 2007 at 01:01 |
Jeg er ganske fersk samler men har likevel litt av vært. Her er det jeg har for moro skyld:
EL14: Denne er gammel og slitt, en El14 fra Lima. Kom sammen med 3 pasasjervogner og settet er vel fra 80-tallet en gang. ![]() Di3: Helt ny Heljan fra NMJ, mangler en plog og noen detaljer jeg ikke har satt på enda, men det kommer :) ![]() B3: Kom to av disse i Lima sitt startersett, med samme serienr. desverre. ![]() Kondoktørvogn B3: 3. vogna i startersettet. ![]() Shellvogn: NSB Shellvogn fra Piko, orginalen fantes det bare en av i Norge, og modellen har selvfølgelig riktig serienr. Desverre er rekkverket på taket ødelagt og rekkverket på fronten er bortevekk :( ![]() Kullvogn: Roco kullvogn NSB fin vogn i god stand. ![]() De 5 neste vognene kan jeg mindre om men her er nå bildene: Lukket vogn, NSB. ![]() Lav vogn, NSB. ![]() Rustskadet NSB vogn, Lima modell. ![]() NSB vogn, Roco modell. ![]() NSB vogn, Liliput modell. ![]() Edited by Grim - 11 juli 2007 at 19:29 |
|
![]() |
|
Magne ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 30 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 81 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Får ikke opp et eneste bilde, jeg...
|
|
Magne
|
|
![]() |
|
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Jeg fikk det heller ikke opp her, men på Smalspor funker det for meg: http://www.phpbbserver.com/smalspor/viewtopic.php?t=90&mforum=smalspor
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
|
Lars Gjertsen ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
I den grad jeg har rede på "reglene" for overføring av data, ser det ut til at Yahoo (der bildene ser ut til å være lagret) nekter overføring da grenseverdiene for hvor mye data som kan overføres overskrides.
Tar man en av lenkene til bildene og "limer" dem inn i adressefeltet på browseren, får jeg denne meldingen:
Sorry, this GeoCities site is currently unavailable.
The GeoCities web site you were trying to view has temporarily exceeded its data transfer limit. Please try again later. Are you the site owner? Avoid service interruptions in the future by increasing your data transfer limit! Find out how. " Mer om "data transfer": http://help.yahoo.com/help/us/geo/transfer/transfer-01.html
Og dersom jeg bommer HELT i mine slutninger her, er det bare å korrigere meg.
![]() |
|
![]() |
|
Grim ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 14 juni 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 68 |
Geocities suger
![]() |
|
![]() |
|
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Bruk foto.mjf.no, helt fin tjeneste!
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
|
Nå skal det være mulig å se bildene tror jeg.
|
|
![]() |
|
Magne ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 30 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 81 |
Det stemmer. Jeg ser hvertfall bildene.
|
|
Magne
|
|
![]() |
|
odin11 ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 112 |
hvor mye kostet de lima vognene?
|
|
![]() |
|
Per-Inge-2613 ![]() Veteran ![]() Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Jøss, dra opp en 6 måneder gammel tråd, ikke verst... Han skrev at de var med i settet med El14...
|
|
MvH
Thomas Olsen |
|
![]() |
|
EFP&CO ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 22 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 135 |
Kan me legge inn videosnutter?
Eg er IKKJE ekspert i data
![]() Flotte bilder! Lima El 14 har høg status her (mitt første lok) Edited by EFP&CO - 22 januar 2008 at 09:20 |
|
Gospeltrain
|
|
![]() |
|
steppen ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 30 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 215 |
Det er riktig at du må registrere deg på fotoalbumet også, siden forumet og fotoalbumet foreløpig ikke benytter samme brukerdatabase. Du bør dog registrere deg med samme brukernavn og passord som her på forumet, ettersom det er planlagt at man i fremtiden skal ha felles login.
Bruksanvisning til fotoalbumet finner du her, og spørsmål angående fotoalbummet kan du poste her. Edited by steppen - 22 januar 2008 at 09:43 |
|
Mvh Stein
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |