billig el 17 |
Post Reply |
Author | |
vetle1
Veteran Joined: 20 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 169 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 juni 2007 at 19:31 |
Hvor kan jeg finne en billig el 17 i dc som ikke er for billig i utseendet. hva ligger prisen på. Jeg har kansje skrevet dette
før, men jeg kan ikke finne det så derfor skriver jeg det igjen. Foresten vet noen om det går an å få tak i en brukt el 17 nydesign lokkåpe. Hva slaks understell skal de ha. Har noen merker som roco eller noen andre en modell av el 17. Edited by vetle1 - 18 juni 2007 at 19:32 |
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
svaret er at det finnes ikke "Billige" El 17 i modell.....NMJ har lagd den i superline serien og den er forlengst utsolgt....regn med å gi fra 10000 kr og oppover for ett eksemplar....Amundsen hobby hadde en noe billiger variant som også forlengst er utsolgt den gang kostet den ca 3500 kr.,regn med å gi det samme eller mer hvis du skal ha tak i en nå....det billigste alternativet er å bygge en selv...delene du trenger til det,er fortsatt å få kjøpt.bygger du selv,har du et lok oppe å går for ca 2000kr...
EDIT: ta en titt i min weblogg,der har jeg forklart i detalj med bilder hvordan du bygger en... Edited by morten.h - 18 juni 2007 at 19:41 |
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
vetle1
Post Options
Thanks(0)
|
hvor kan jeg finne el 17 lokkåpe
|
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
På modelljernbane.net
|
|
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
vetle1
Post Options
Thanks(0)
|
kan du vise meg en liste over deler jeg må kjøpe? separat? er det noe mer jeg trenger enn el 17 lokkåpe
og rc eller re 4/4? kan jeg bruke understell fra re 4/4 fra andre merker enn marklin? hva slags maling trenger jeg for å lage ny design? Edited by vetle1 - 19 juni 2007 at 13:37 |
|
morten.h
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |