Norge i et nøtteskall |
Post Reply |
Author | |
Ørj@n
Nykommer Joined: 13 februar 2007 Location: Noreg Status: Offline Points: 45 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 juni 2007 at 18:18 |
Er det noen som har vert med på Norway in a nutshell?
|
|
Helsing Ørjan :)
|
|
ben
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 139 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei,
jeg jobbet som konduktørassistent på Bergensbanen før, og kjenner godt til nøtteturen. Den er fin, men ganske intens, spesielt om man drar avgårde med utgangspunkt i Oslo. Tror jeg isåfall vil anbefale å legge inn et stopp underveis.
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Min anbefaling:
- Tog Oslo/Bergen til Finse eller Haugastøl - Lei sykkel der og følg Rallavegen til Flåm. Legg i sovestopp i Finse om man drar fra H.støl. - Sov over i Flåm - Flåmsbanen til Myrdal og tog hjem igjen eller Nutshell båten til Gudvangen med påfølgende buss til Voss, deretter tog hjem. ANBEFALES!! Jeg har gjort det to ganger, absolutt verdt det! Sykkelturen Finse-Flåm byr på det mest spektakulære landskapet på Nutshellturen, forskjellen er at det kan nytes i eget tempo. Du kommer nærmere opplevelsene enn du ville gjort fra togvinduet! |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |