Byggebord/arbeidsbord |
Post Reply |
Author | |
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 juni 2007 at 18:47 |
Hei alle MJ folk! På naboforumet hadde vi tidligere en tråd som het "hvordan er byggebordet" Var morsomt å se hvordan det står til rundt på forskjellige byggebord...
Tenkte vi kunne starte en liknende tråd her også, fordi det er flere som har valgt å kun holde seg til et forum...
Får starte med å slenge inn et bilde av mitt byggebord... Litt trangt, men sånn er det når man skal kleme inn byggebord, vitrineskap og PC + seng på et 5,7 kvadratmeter rom Funker i hvertfall på sett og vis
Dere får følge på med deres byggebord....
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
Yngve
Veteran Joined: 21 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 305 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har ikke noe fast byggebord. Har brukt både pc-pulten, kjellerstuen, vaskerommet og stuebordet. Her er et bilde av sistnevnte jeg har lagt ut tidligere fra en helg jeg hadde huset for meg selv for en stund tilbake siden.
Edited by Yngve - 05 juni 2007 at 19:58 |
|
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86
Yngve Forumet Smalspor avd. Bergen |
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ryddig er det hvertfall ikke.......men sånn ser det ut..... |
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Njaaa var jo ganske ryddig når jeg var innom i hvertfall... Mitt byggebord ser vanligvis verre ut, måtte selvfølgelig rydde litt før jeg la ut bilde
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
ben
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 139 |
Post Options
Thanks(0)
|
Andreas:
Eget vitrineskap til lokomotivene, det var det klasse over! Mye bedre enn å stue dem vekk i en kasse under anlegget slik jeg må.
Ben
|
|
LarsR
Veteran Joined: 12 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bare et spørsmål til Andreas.
Hvor kan man få kjøpt et slik vitrineskap og hva er prisen på et slikt et?
|
|
Mvh LarsR
NSB Nordlandsbanen 1958 - 2010 |
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Morten kan svare på det! Kjøpes på Ikea......det heter Detlof vitrineskap og koster 445 kr.....(gjorde det sist jeg var på Ikea)...du kan også montere spotlampe i skapet....men det må kjøpes separat (også på Ikea).....Har 3 stk. slike skap m/spot stående selv
Edited by morten.h - 06 juni 2007 at 18:19 |
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Link til IKEA"s sider: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15561&catalogId=10103&storeId=16&productId=11638&langId=-14&categoryId=15645&chosenPartNumber=10011055 Synes selv det er finnere med slike vitriner som Tronerud lager, med disse er også vesentlig dyrer og er avhengi av at man har litt veggplass, som jeg ikke har...
Detlof blir et helt greit alternativ og man får plass til 3-4 lok i vær hylle... hmmm heldigvis har jeg plass til et til Edited by Andreas - 06 juni 2007 at 19:16 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Bare å ta turen innom IKEA det vet du Var vel av samme årsak (Jeg hadde dem i pakket ned i skuffer) at jeg valgte å kjøpe et... Utovr sommeren blir det nok et til også...
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her er det arbeidsbordet jeg bruker på Bryn
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Hilsen Andreas.
|
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Arbeidsbordet mitt er TOMT!
Bare se: Det er her det skjer: På skjermen er TMJKs nye anlegg. 1. fase er i gang, og tingene planlegges i detalj. Blir ikke tid til noe modellbygging... men jeg har et håp ... |
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
På mitt byggebord ligger begynnelsen på en "pendelpillar viadukt"
MicroEngineering er sterkt inne i bildet i dette "Kitbashing" prosjektet.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |