Trikk modeller |
Post Reply |
Author | |
Truls 41
Nykommer Joined: 04 mai 2007 Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 mai 2007 at 09:22 |
Hei
Noen som vet om mann for kjøpt trikke eller T,bane modeller,og vis så hvor da?
Truls
|
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Denne var å få tak i for ikke så lenge siden,hvorvidt den fortsatt er å få kjøpt vites ikke.Viggo Amundsen hadde ett sett i glassmonteren sist jeg var innom,settet under ble kjøpt hos NMJ for drøyt ett år siden..... Nye T-bane settet til Oslo sporveier,hvorvidt det gamle settet ble laget i modell,vet jeg ikke.....
|
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
Truls 41
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Takk for svaret den har jeg lyst til og kjøpe meg!!!
Truls
|
|
Truls 41
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Har du noen mål på mx modelen din??
Truls
|
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
Truls 41
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Ja tenkte på lengde og høyde
Truls
|
|
morten.h
Post Options
Thanks(0)
|
Sånn ser hele settet ut......L:65,4 cm ,B:3,1 cm og H: 4,2 cm...... |
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |