Mitt byggebord |
Post Reply |
Author | |
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 mai 2007 at 22:26 |
Velger å starte en egen tråd, er litt sær sånn!
På mitt byggebord er det mye ROT
I tilegg en B5 som jeg har slakta. Skal bli noe da!
Her er sidene som skal komme på. Disse er blitt forsterket med 2 L-profiler.
Denne skal bli i gammeldesignrød med gule striper. Problemet da er fargene. Jeg har B5 gammeldesign (LIMA) og NMJ b3 type sovevogner. Det virker ikke som disse er helt like i fargene. Hva er rett?
PS! Ser at jeg må få krympa bildene vidre. (Begynnertrøbbel med med nytt begandlingsprogram)
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den vogna der kommer kanskje til å ligne litt på den uferdige på bildet under her den?
Jeg gjorde ikke som messing-gutta anbefalte jeg. I stedet for å fjerne hele originalveggen og sitte igjen med en tynn messingvegg så slipet jeg bare ned alle ujevnheter i den originale vognsiden, kappet passende hull der vinduene i den nye messingsiden kom og limte hele siden utenpå den gamle.
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eller som denne Denne er Claes som har mekka..
Skal ikke se om jeg finner et bilde av min Bcf13
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg fant jeg fant
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har ekte gammeldesign rød på lager....send meg en PM hvis du trenger....
|
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
Litt skjer, det går ikke fort da!
Så er spørsmålet: Hva er fargne på veggene innvendig? Hvordan er vinduer/dører mot gangen arrangert? Er det noen som har bilder? Jeg fant innredningsplanen på http://www.jernbane.net/ ".
Veggene er plassert etter skalering av denne informasjonen.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |