Problemer med "Vis siden siste pålogging" |
Post Reply |
Author | |
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 mai 2007 at 09:06 |
Jeg leser forumet fra minst 2 maskiner. det jeg har oppdaget er at den ene maskinen ikke får med seg det jeg har lest på den andre. Derved får jeg dobbel dose. Ikke det at det gjør så alt for mye men det er ikke spesiellt interessant å lese alle inleggene 2 ganger. Denne funksjonen har da fungert tidligere. Ligger dette som en problem på forumet eler er det en følge av problemer jeg har hatt på den ene av maskinene?
|
|
JanT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Post Options
Thanks(0)
|
Samme skjer hos meg. Det har sikkert med at forumet registrerer IP-adresser og ikke brukernavn.
|
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
Men dette var vel ikke slik før? eller...??
|
|
JanT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det husker jeg ikke, men på "naboforumet" fungerer det i alle fall slik du (og jeg) ønsker at det skal fungere.
|
|
Per Einar Orebe
Post Options
Thanks(0)
|
Både naboforumet og Modellrallarens forum gir samme problem her hos meg.
|
|
JanT
Post Options
Thanks(0)
|
Jøss det var rart med naboforumet. Der er jeg alltid innlogget uansett vilken PC jeg bruker (jobbens, min eller konas).
|
|
Per Einar Orebe
Post Options
Thanks(0)
|
Data er "no" undelige" greier! |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |