MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Hvor kan jeg få...
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Hvor kan jeg få...

Post Reply Post Reply
Author
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hvor kan jeg få...
    Posted: 07 mai 2007 at 17:02
....kjøpt gjerdenetting på 1 meters bredde . Snakker om galvanisert "stål"aktig gjerde.

Er ganske desperat at absolut ingen har det inne og ja, det sier litt når jeg poster her også for å si det sånn.

Er i Ski området, men er fleksibel for å fikse det.

Tusen takk for alle svar.

Edit: f...kom kansje i feil forum denne,...sorry! Flytt den om nødvendig...selom jeg skal ha en liten flik til litt mj lodde testing.

Edited by Christian - 07 mai 2007 at 17:04
Tut, tut.
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2007 at 17:18
Tjaa regner med at du har prøvd byggmaker i Ski?

Coop Bygg på Vinterbro.

Byggmaker Ski avdeling Ås (Åsveien mellom Korsegården og grensa til Frogn)

Ellers så er jo kanskje Oslo verdt å satse på... Er det ingen som har det der hadde jeg gitt opp....

Hilsen Andreas.   
Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2007 at 18:13
Ski bygg og Obs bygg er prøvd og jeg har ikke mulighet til å vente 2 uker på en spesialbestilling. Kansje den i Ås kan ha det.

Er ganske utrolig, jeg var i Oslo idag på Maxbo Alnabru som ikke akurat er en liten byggvare og de hadde heller ikke.

FRUSTRERENDE.
Tut, tut.
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2007 at 18:21
Originally posted by Christian Christian wrote:

Ski bygg og Obs bygg er prøvd og jeg har ikke mulighet til å vente 2 uker på en spesialbestilling. Kansje den i Ås kan ha det.

Er ganske utrolig, jeg var i Oslo idag på Maxbo Alnabru som ikke akurat er en liten byggvare og de hadde heller ikke.

FRUSTRERENDE.

Det i Ås er ikke stort, men verdt forsøket.... Hvis du kjører fra Ås mot Korsegården og fortsetter mot Drøbak så finner du det på veien etter du har passert Krukegården og noen gårder...  
Hilsen Andreas.   
Back to Top
trulss View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote trulss Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2007 at 20:07
Prøv på Felleskjøpet!
Back to Top
JanT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JanT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2007 at 21:52
Søk på gjerder på gulesider.no
Der dukker det opp mange gjerdeleverandører.
Lykke til!
Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2007 at 23:13
Takker for alle tips. FK hadde ikke, de hadde bare en på 30.

Litt dårlig treff på gulesider. Gunnebo osv er litt for proft for det jeg er på jakt etter.  Får ta en ringerunde :)

Takk for tips!
Tut, tut.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.